Náklaďáky červeného kříže se musí probíjet neprostupnou džunglí Konga jako stádo slonů

-mao / AutoRoad.cz, 10. října 2017, 12:07 Aktualizováno 10.10.2017, 12:31 Google+

Červený kříž před několika dny zveřejnil na svém Twitteru video, na kterém se kolona těžkých terénních náklaďáků MAN KAT1 snaží probít neprostupnými cestami Demokratické republiky Kongo, které místy připomínají spíše rozvodněné řeky.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Náklaďáky MAN KAT1 si probíjí cestu džunglí Demokratické republiky Kongo

Náklaďáky MAN KAT1 si probíjí cestu džunglí Demokratické republiky Kongo | foto: twitter

Sdílejte článek

Náklaďáky MAN KAT1 rozhodně nepatří k žádným výmyslům moderního automobilového průmyslu, jedná se o léty, náročným terénem a dokonce i bojem ověřené stroje, které už od sedmdesátých let dokazují, že každý terén se dá překonat.

Jak je ale na níže uveřejněném videu patrné, dokonce ani řidiči těchto strojů si nebyli jisti, zda dokáží projet neskutečně náročné "cesty" Demokratické republiky Kongo, které místy připomínají řeku. Nadšené projevy přítomných pak jasně naznačují, že podobné stroje jsou v této části země něčím nevídaným.

Vraťme se ale zpátky ke koloně, která převážela zásoby červeného kříže. Ta sestávala rovnou ze tří MANů KAT1, přičemž v čele kolony jela verze s pohonem 6x6, kterou následovaly dva vozy s pohonem 4x4. Aby si řidiči byli jisti, že terén budou moci projet bez zastavení, propojili svoje stroje tažnou tyčí a tažným lanem. Kdykoliv tedy jeden ze tří strojů ztratí trakci, stále je zde šance, že ho ten druhý popostrčí. Celý kolos pak vypadá skoro jako stádo slonů, kteří se v dlouhých kolonách přidržují chobotem slona před sebou.

Zda kolona dojela do místa určení a kolik balíků jí zbylo na korbách bohužel nevíme, ovšem i z tohoto krátkého záběru je více než jasné, že cestování v Kongu musí být zatraceně náročné i pro ty nejodolnější stroje.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Náklaďáky červeného kříže se musí probíjet neprostupnou džunglí Konga jako stádo slonů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Chevrolet Corvette LS5 454 z roku 1972 s nájezdem pouhých 1556 kilometrů

V roce 1972 si koupil nádhernou Corvettu, ujel 1.556 km a zavřel ji do garáže. Důvod je bizarní

Vývoj Dacie Duster

OBRAZEM: Dokáže nová Dacia Duster navázat na úspěchy svého předchůdce?

Škoda Karoq

OBRAZEM: Úspěšné SUV Škoda Karoq?

Registrační značka, ilustrační foto

Přemýšlíte o uložení značek do "depozitu"? Víme, co to obnáší

Toyota Sora

Toyota přichází s revolucí v hromadné dopravě. Autobus Sora je prostorný, výkonný a ekologický

Mercedes-AMG G65 Final Edition

Mercedes se loučí s legendárním G-čkem. Poslední hold mu vzdá exkluzivní limitovanou edicí

V současné době zažívá závod Škoda Auto v Kvasinách největší modernizaci a rozšíření ve své historii.

Vstup na americký trh se odkládá. Škoda má od VW jiný úkol

reklama
reklama

Doporučujeme

Alfa Romeo Sprint Zagato

Alfa Romeo Sprint Zagato: Elegantní monstrum devadesátek zraje jako víno

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Cena STK je nesmyslně přemrštěná! Proč platíme víc než naši sousedé?

  2. Podívaná, při které se tají dech. Shelby Baja Raptor si podmanil pouštní duny

  3. Luxusní BMW M550i neujelo ani kilometr. Proč ho nikdo nechce ani za 23 tisíc?

  4. Desatero pro bezpečnou jízdu v zimě od profesionálního závodníka. Na co si dát pozor?

  5. V Polsku vznikne největší evropská továrna na baterie elektromobilů, Tesle však konkurovat nedokáže

  6. Mercedes testuje sestavu monstrózních pluhů. Mají speciální určení a jediného řidiče

reklama