Proč je Clarkson rád, že opustil Top Gear?

ar3, 11. května 2016, 16:08 Google+

Jeremy Clarkson v rozhovoru pro britský magazín prohlašuje, že je za ukončení své práce v pořadu Top Gear rád. Jaký je pravý důvod tohoto tvrzení?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Trojce moderátorů Clarkson, Hammond a May

Trojce moderátorů Clarkson, Hammond a May | foto: Amazon

Sdílejte článek

Jak každý pravý petrolhead ví, Clarkson, Hammond a May již nějaký ten pátek připravují svou novou show, která se na obrazovkách internetové televize Amazon Prime objeví již na podzim letošního roku. Ta má prakticky ve všem překonat britský Top Gear, jehož prvních dílů se dočkáme již v na konci května. Tomu má dopomoci giganticky nafouklý rozpočet, který dala společnost Amazon slavné moderátorské trojici k dispozici.

Clarkson nedávno v rozhovoru konaném v Londýně prohlásil, že je velice rád, že byla ukončena jeho spolupráce s BBC. Dle názoru šestapadesátiletého Clarksona by setrvání u BBC znamenalo pouze to, že by se Top Gear stal nudnějším a pro diváka méně zajímavým.

Nyní je dle jeho názoru na novou show několikanásobně vyšší tlak. Lidé očekávají hodně, což celý tým nutí k vyšším výkonům. „V časech 22. série to u BBC bylo tragické, ale nyní jsme nuceni na sobě pracovat. Jsme přeci na internetu, kde si můžete dělat cokoli, jako souložit s koněm... Nyní se dívám na opuštění Top Gearu jako na fantastickou věc.“

A jak bude nové Clarksonova show vypadat? Zapomeňme na záběry ze studia, na sekci zpráv a celebrity v levných autech. Těšit se můžete na to jak se slavná trojice moderátorů baví za volanty extrémně drahých strojů.

Vytisknout

Diskuze: Proč je Clarkson rád, že opustil Top Gear?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Je Renault Mégane GT lepší než Porsche 911 Turbo?

VIDEO: Je nový Mégane GT lepší než Porsche 911 Turbo?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud