Také Brabus nabízí úpravu nové C-classe

Jan Fiala, 26. listopadu 2007, 20:35 Google+

Rovněž dvorní úpravce značky Mercedes Benz, společnost Brabus, se rozhodla pro úpravu nového kombi Mercedesu třídy C. Pro tento vůz jse v nabídce řada úprav, počínaje tuningem dieselových i benzinových motorů, přes elegantní aerodynamické úpravy,

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
C - classe

C - classe | foto: Brabus

Sdílejte článek

litá kola o průměru až 19 palců a odpovídající úpravy podvozku, až po zákaznické úpravy interiéru.

Pro motory CDI nabízí BRABUS tuningové kity PowerXtra. Základní úpravou je kit D2 (III), který navyšuje výkon verze C 200 CDI o 39 koní/28,7 kW a točivý moment vzroste na hodnotu 385 Nm. Kit BRABUS D3 S pro verzi C 220 CDI dává motoru o 50 koní/36,8 kW více, nový výkon tak dosahuje 220 koní/ 162 kW. Špičkový točivý moment dosahuje 480 Nm.

Pro nejvýkonnější turbodiesel C 320 CDI je k dispozici kit D6 (III). S ním má motor výkon vyšší o 48 koní/35,3 kW. Maximum točivého momentu rovněž naroste, a to na hodnotu 590 Nm. S tímto výkonem potřebuje kombi se šestiválcovým dieselem pod kapotou ke zrychlení z klidu na 100 km/h pouhých 6,9 sekundy a maximální rychlost je obligátních 250 km/h.

Pro šestiválcové benzinové modely C 280 a C 350 je k dispozici tuning formou zvětšení zdvihového objemu motoru na 4,0l. Při úpravě šestiválec V6 dostává upravený klikový hřídel s delším zdvihem i vrtáním, a rovněž odpovídající větší písty. Čtyřventilová hlava válců je optimalizována pro lepší proudění směsi paliva a vzduchu a dotává speciální vačky. Vše doplňuje nově naprogramovaná řídící elektronika motoru a nerezový, vysokovýkonový výfukový systém s kovovými katalyzátory.

Čtyřlitr BRABUS 4.0 dává výkon 332 koní/244 kW a maximální točivý moment 420 Nm ve 4200 otáčkách za minutu, díky čemuž má pětidveřové kombi excelentní dynamické parametry: zrychlí z klidu na 100 km/h za 5,9 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 275 km/h.

V nabídce je uveden i čtyřkoncovkový sportovní nerezový výfuk BRABUS, který je k dostání nejen pro vozy s motorovým tuningem, ale také samostatně.

BRABUS na všechny své produkty nabízí záruku, a to buď na tři roky nebo na 100000 kilometrů.

Pro ještě lepší jízdní dynamiku nabízí BRABUS kombinace kol a pneumatik o průměru 17, 18 a 19 palců, a odpovídající sportovní úpravy podvozku Brabus, které snižují světlou výšku a sportovní stabilizátory. Největší kola jsou v designu BRABUS Monoblock VI, E nebo S. Jsou vyrobena z lehkých slitin v rozměru 8,5J x 19 pro přední nápravu - na kola se obouvají pneumatiky 235/35 ZR 19. Pro zadní nápravu jsou určena kola o rozměru 9,5J x 19 s pneumatikami 265/30 ZR 19.

Rovněž lze objednat vysokovýkonový brzdový systém BRABUS, který je k dispozici ve dvou verzích. Obě verze nabízejí maximální odolnost proti vadnutí a špičkovou schopnost zastavit vůz - obojí je na úrovni sportovních vozů.

Design BRABUS je synonymem pro sportovní eleganci. Kit aerodynamických úprav pro nové kombi třídy C na tuto tradici navazuje. Všechny komponenty nabízejí excelentní aerodynamické vlastnosti a precizní lícování na originální díly - vše bylo vyvíjeno v aerodynamickém tunelu. 
Přední spoiler BRABUS je osazen čtyřmi dodatečnými mlhovkami, což tomuto Mercedesu propůjčuje agresivní vzhled při pohledu zepředu. Ale to samozřejmě není vše - současně spiler redukuje aerodynamický vztlak na přední nápravě a optimalizuje směrovou stabilitu vozu.

Zdroj: BRABUS GmbH

Vytisknout

Diskuze: Také Brabus nabízí úpravu nové C-classe

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Toyota

Nové technologie Toyota pro bezpečnější jízdu

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud