Investice do reklamy na internetu poroste

Daniel Šupa, 21. března 2006, 21:32 Google+

Pokud bude i v Evropě a naší republice nadále pokračovat tendence z USA, bude investice automobilových výrobců do reklamy na internetu intenzivně růst.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Grand Vitara

Grand Vitara | foto: Suzuki

Sdílejte článek

V USA je dnes 66% nových vozů pořizováno prostřednictvím internetu, přitom investice do reklamy na tomto médiu představuje u automobilek pouze 11% loňských výdajů do reklamy. Automobilky si ale údajně již uvědomují nastalé změny a v letošním roce je už očekáván nárůst minimálně na 15%.

Ben Hilverada z amerického zastoupení Suzuki prozradil, že japonský výrobce hodlá na tuto situaci rychle reagovat a loňskou investici pro letošní rok zdvojnásobil. S vývojem na americkém trhu však panuje spokojenost a marketingové oddělení připravuje podklady pro prosazení dalšího 50% zvýšení ještě pro letošní rok...


Foto: Suzuki

Vytisknout

Diskuze: Investice do reklamy na internetu poroste

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

3

BMW sází na vodíkové motory

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud