Jednomístný koncept je poháněn motorem před zadní nápravou. Palivem je zemní plyn, jenž bude dle průzkumu na německém trhu zastoupen jako zdroj energie automobilů do patnácti let podílem 4%.
Osazený motor je klasický benzínový čtyřválec o objemu 1600 ccm, jenž používá v tomto konceptu pouze speciální vstřikovací ventily. Výkon 150 koní dává 850 kg těžkému vozu rychlost 200 km/h a z nuly na sto zrychlí za necelých sedm vteřin.
Karosérie je vyrobena ze skelnými vlákny vyztuženého polyesteru, který ukrývá rám z hliníkových profilů. Podvozek je pak z vysokopevnostní oceli. Kokpit je kryt u konceptu plexisklem, ale pokud by došlo k výrobě, nahradí ho sklo.
Magna Steyr v duchu své tradice neuvažuje o vlastní produkci, hledá však partnera pro případnou spolupráci na tomto projektu. Přípravu do výroby odhaduje na 23 měsíců...
Foto: Magna Steyr