Golf ve své zatím nejúspornější variantě se představíé jen jako koncept, přičemž ačkoliv je všechno v téměř sériovém stádiu, automobilka nechce slovo výroba ani slyšet.
Důvod je prostý. Již více než rok se prériemi prohání nová, šestá generace tohoto bestselleru a dělat hybrid z právě odcházejícího modelu není příliš strategické. Šestá generace navíc bude jen velkým faceliftem, technika zůstane velkou měrou zachována, takže nebude problém napasovat vnitřnosti hybrdního koncpetu do sériové „šestky“
Hybridní Golf dosahuje skvělých parametrů spotřeby. 3,4 litru je na takto velký vůz nevídaná hodnota, přečemž emise CO2 jsou pouhých 89 g/km
Může za to dieselový motor spolu s elektromotorem pod kapotou. Výkon ani objem neznáme.
Co všechno uvidíme na stánku dvou V v Ženevě? Půjde mimo konceptu Golfu i o produkční verze Passatu CC, úsporný Sharan Bluemotion, Passat s pohonem na E85a nejvíce se těšíme na sériovou podobu kupé Sirocco.