Technici zásadně vylepšili nový Mustang jen díky lepící pásce. Výsledky jsou ohromující

-mao / AutoRoad.cz, 11. října 2017, 11:02 Google+

Legenda amerických silnic Ford Mustang prošel před krátkou dobou poměrně rozsáhlým faceliftem, který kromě úprav motorů, nových laků a modernější výbavy přinesl i zásadní zlepšení aerodynamiky, díky čemuž se nyní vůz nejen lépe ovládá, ale také má nižší spotřebu. Na začátku těchto úprav přitom stála pouze lepící pásky.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Modernizovaný Ford Mustang 2018

Modernizovaný Ford Mustang 2018 | foto: Ford

Sdílejte článek

Podle vyjádření automobilky stály na začátku těchto úprav testy prototypu, které prováděl technik Mike Del Zio. Ten vzal Mustang na několik velice rychlých jízd, během kterých ale zjistil, že vůz se nechová tak dobře, jako naznačovaly simulace ve větrném tunelu. Na pomoc si proto přizval odborníka přes aerodynamiku Jonathana Geseka a společné upravili "mezeru" ve spodní části nárazníku pomocí lepící pásky.

img-responsive

Modernizovaný Ford Mustang 2018 dostal lepší aerodynamické vlastnosti díky kousku lepící pásky | foto: Ford

Po dalších testech s izolepou vylepšeným nárazníkem se ukázalo, že vůz má nyní mnohem lepší vlastnosti během zatáčení ve vyšších rychlostech, což nakonec vedlo ke kompletnímu přetvoření předního nárazníku. Malý kousek pásky prý způsobil nevídané rozdíly v chování vozu.

Technici nakonec strávili úpravami designu nového Mustangu několik stovek hodin, ovšem toto úsilí přineslo své ovoce.Kromě mnohem lepšího ovládání ve vyšších rychlostech se podařilo jen díky upravenému designu stáhnout spotřebu paliva v průměru o 5.6%. Součástí těchto úprav je i aktivní "clona" v předním nárazníku, která se ve vyšších rychlostech automaticky uzavírá, čímž snižuje odpor.

Organizace EPA tak odhaduje, že nový Mustang EcoBoost nabídne kombinovanou spotřebu cca 9,4 litru na sto kilometrů s automatickou i manuální převodovkou, zatímco silnější verze GT, která nově dostala 50 koní k dobru, si ponechá s manuální převodovkou stejné hodnoty a s novu automatickou převodovkou by mohlo dojít k drobnému snížení.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Technici zásadně vylepšili nový Mustang jen díky lepící pásce. Výsledky jsou ohromující

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Kolona na padesátiproudové čínské dálnici

Největší dopravní zácpa na světě? D1 se s tímhle nedá srovnat

Nadšený řidič motokáry nedokázal odolat prvnímu sněhu

VIDEO: První sníh si užíval na motokáře, radost mu zkazil až místní Šerif

Náraz byl tak silný, že poškodil i pravou část vozu.

Vyrobili z totálky leštěnku? Tohle museli Rusové odkoukat od Čechů

fiat punto

Punto je rekordmanem. Ale tohle prvenství by měl Fiat řešit hodně rychle

Ilustrační foto

Pozor na sváteční kocovinu, zítra by vás mohla připravit o řidičák

Tekuté stěrače vám mohou za volantem hodně pomoci, ovšem jejich aplikaci byste neměli podceňovat

Tekuté stěrače mají smysl. Jaké zvolit a jak je správně aplikovat?

reklama
reklama

Doporučujeme

Dálkově ovládaný Nissan GT-R /C

Jak to funguje? Nissan GT-R, rychlost až 315 km/h a řidič za volantem není

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Víte, proč mají americké policejní vozy přední rámy? Tohle by si s Octavií nikdo nedovolil

  2. Největší dopravní zácpa na světě? D1 se s tímhle nedá srovnat

  3. Jak vybrat kapalinu do ostřikovačů? Některé vám mohou rozežrat auto

  4. Jak se zachovat při smyku? Základní pravidlo je vždy stejné

  5. TEST: Mitsubishi ASX 2018 facelift prospěl. Pozornost ale věnujte výbavě a motorizaci

  6. Test: Peugeot 5008 je sice SUV bez 4x4, má ale něco, co mu konkurence může jen závidět

reklama

Zprávy odjinud