Nová generace Audi A8 chce totiž dostihnout v oblasti komfortu krále třídy, kterým byl jednu dobu Mercedes-Benz třídy S. Nově je jím podle některých BMW řady 7, ale souboj neutichá a i Mercedes pracuje na vývoji vylepšeného eSka.
Audi má nabídnout novou technologii podvozku, jenž bude využívat adaptivní tlumiče. Společně s tím dorazí překalibrovaný elektrický posilovač řízení. Ten má přispět ke snížený spotřeby paliva a řidiči poskytnou lepší zážitky z řízení, čemuž má pomoci právě i nový podvozek.
Audi přitom vždy razila cestu tvrdšíhi nastavení podvozku, což se pak někdy nevyplácelo. Právě model A8 je stvořen pro extra dlouhé přesuny po dálnicích a ve srovnání s plavným Mercedesem třídy S působila áosmička jako tvrďák. Co na tom, že na okresce jste s A8 onomu Sku ujeli, když na dálnici se posádka Audi cítila o poznání tvrději.
Po uvedení nového a měkčího podvozku se tohle řešení časem dostane i do menších modelů A3 a A1. Sportovnější verze S a RS by pak měli díky novému posilovači nabídnout slovy Audi "bezkonkureční jízdní zážitky", takže uvidíme, jaká bude výsledná realita.