Proč už není JCW Countryman 2017 tím starým dobrým MINI?

AutoRoad.cz, 30. dubna 2017, 11:04 Google+

MINI dokončil novou řadu Countryman na začátku letošního roku vypuštěním John Cooper Works (JCW) modelu. Vypadá opravdu dobře, navíc bude praktický. Ale, je to pořád ještě ten pravý MINI?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
MINI JCW Countryman

MINI JCW Countryman | foto: youtube.com

Sdílejte článek

Před odpovědí na tuto otázku zmíníme některé z nedostatků, které časopis AutoExpress při testování nového Countrymanu zjistil. Bohužel seznam nedostatků je opravdu dlouhý.

Cena
S cenou začínající na 950.000 korun (1.010.000 za verzi s automatickou převodovkou) je prostě drahý. I když poskytovaný výkon benzinového dvoulitru není vůbec malý (228k, 350Nm), v této cenové kategorii existuje hned několik silnějších konkurentů.


Váha
Provozní váha s řidičem činní 1.600 kilogramů, což při vzpomínce na prvního MINI (600 kilogramů) není opravdu MINI. Samozřejmě, větší motory a výbava, to vše má zásadní vliv na růst váhy. Navíc bychom si v dnešní době ani automobil bez topení, jak tomu u prvního MINI bylo, nedokázali představit. Ale, díky takové váze už prostě nemůže být MINI tak ostrý v zatáčkách, jako býval.

Dalším výtkám neunikl ani volič jízdních režimů. Mít možnost výběru jízdního režimu je sice příjemné, ale módy ECO a Normal se díky velmi pomalé odezvě při řazení a akceleraci ukázali jako nepoužitelné.

Posledním vážným problémem je umístění brzdového pedálu, který je prý oproti ostatním umístěn vysoko, a zabere čas zvyknout si na něj, což zrovna v případě brzdového pedálu není úplně bezpečné.

img-responsive

MINI JCW Countryman | foto: youtube.com

Suma sumárum, i přes všechny skutečnosti týkající se dobré výbavy a rychlosti na rovinkách, dokáže konkurovat Audi Q2?

Google+ Vytisknout

Diskuze: Proč už není JCW Countryman 2017 tím starým dobrým MINI?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen speciály, Pikes Peak

Nejrychlejší čas v legendárním vrchařském závodě na horu Pikes Peak má zajet elektromobil

Volkswagen Amarok

Nově nabízený motor o výkonu 120 kW srazil cenu Amaroka na 860 tisíc. Nebude ale slabý?

Registrační značka, ilustrační foto

Přemýšlíte o uložení značek do "depozitu"? Víme, co to obnáší

Chevrolet Corvette LS5 454 z roku 1972 s nájezdem pouhých 1556 kilometrů

V roce 1972 si koupil nádhernou Corvettu, ujel 1.556 km a zavřel ji v garáži. Důvod je těžké pochopit

Porsche Macan Turbo Performance Edition

Porsche představuje Macan Turbo Performance Edition. Tohle SUV má sil na rozdávání

Hummer

Americký drsňák se vrací do módy, zájem o Hummery je enormní

Názorný test pneumatik ukázal, o kolik dokáží zlepšit čas během jednoho kola

Kdo ukázal světu pneumatiku? Žádný automobilový průmysl, ale obyčejný veterinář

reklama
reklama

Doporučujeme

Ford

Důvod nižších zisků Fordu? Automobilka protrpěla těžký úvod roku 2017

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. V roce 1972 si koupil nádhernou Corvettu, ujel 1.556 km a zavřel ji v garáži. Důvod je těžké pochopit

  2. Cena STK je nesmyslně přemrštěná! Proč platíme víc než naši sousedé?

  3. Desatero pro bezpečnou jízdu v zimě od profesionálního závodníka. Na co si dát pozor?

  4. Luxusní BMW M550i neujelo ani kilometr. Proč ho nikdo nechce ani za 23 tisíc?

  5. Nový Hummer má za sebou silniční premiéru, vypadá absolutně famózně

  6. V Polsku vznikne největší evropská továrna na baterie elektromobilů, Tesle však konkurovat nedokáže

reklama