Hyundai vystavuje ve svých autosalonech vozy Škoda

AutoRoad.cz, 17. září 2013, 18:06 Google+

V autosalonech Hyundai se od začátku září objevily také vozy značky Škoda. Jedná se o akci korejské značky, která tak chce poukázat na rozdíly v ceně a výbavě jednotlivých vozů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Autobazary

Autobazary | foto: Auto ESA

Sdílejte článek

Za Octavii dostane prodejce 15 tisíc Kč, s Rapidem 40 tisíc Kč

Přímo v autosalonech Hyundai je tak k porovnání  Škoda Octavia a někde i Rapid. Podle toho také centrála jednotlivým dealerům poskytuje finanční příspěvky – 15 tisíc korun za vystavenou Octavii a 10 tisíc pokud k ní prodejce přidá i Rapid. Sporným bodem srovnání je ale to, že často neodpovídají výbavy jednotlivých vozů – Škody jsou často jen v jedné, třeba základní výbavě.

Nové Škody obvykle pochází z půjčoven, případně z autobazarů. Značka se nebojí ani vtipných sloganů na adresu konkurenčního českého výrobce. Baví se třeba škrabkou a větším kufrem –„Mysleli jste si, že velké, kvalitní a reprezentativní auto dělá pouze kufr a škrabka?“, případně jsou k vidění i další slogany.

K akci se z 69 prodejců Hyundai připojila asi polovina – pro porovnání Škoda má 268 prodejních míst. Vozy Škody budou k vidění u dealerů Hyundai asi do konce září.

Akce se spíš obrací proti Hyundai

Škoda si však nenechala situaci líbit a začala zapojeným autosalonům Hyundai zasílat nabídky ke spolupráci. Nakolik je nabídka myšlena vážně, není úplně jasné.

Z pohledu Hyundai se jedná o velmi odvážnou akci, která mohla vyústit velmi pozitivně, ale i negativně. I oslovení odborníci se domnívají, že se celá věc obrátila spíše proti korejské automobilce, než aby jí prospěla. Jestli se však prodeje sníží nebo zvýší, bude jasné až za pár týdnů. Za prvních 7 měsíců prodal Hyundai v České republice 9 350 vozů a Škoda 28 070.
Zatím je tedy situace podobná známému přísloví, že když se dva perou, třetí se směje. Konkurence obou značek pohlíží na celý spor spíše pobaveně. Bude však zajímavé sledovat, jestli se k podobné akci neodhodlají v budoucnu i další automobilky nebo české autobazary, především ty velké, jako je třeba  Auto ESA.

Opačnou akci v tuto chvíli Škoda nechystá, pokud by se však k ní odhodlala, spíše by prý volila pro vystavení některé německé značky. Pokud by šlo o VW, lze díky stejnému nadnárodnímu koncernu usuzovat, že pokud by se už zákazník rozhodl pro konkurenci, zas taková ztráta by to pro automobilku nebyla.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Hyundai vystavuje ve svých autosalonech vozy Škoda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

McLaren Senna

Senna, nejextrémnější vůz automobilky McLaren byl představen

Omlazené Mitsubishi ASX 2018 ve výbavě INTENSE+

TEST: Mitsubishi ASX 2018 facelift prospěl. Pozornost ale věnujte výbavě a motorizaci

Alfa Romeo 4C a 4C Spider (2016)

Alfa Romeo 4C dostane další sérii vylepšení, na manuál ale zapomeňte

Ilustrační fotografie

Hrozí ledovka! Jak jezdit a na co si dát pozor?

Dálniční známka 2018

Dálniční známky 2018 v ČR a v EU? Informace o cenách

Flying Huntsman 6x6 Soft Top

Připravuje se Flying Huntsman 6x6 Soft Top, zajímavější auto těžko seženete

reklama
reklama

Doporučujeme

dacia duster

Aby jízda autem byla příjemným zážitkem

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Čím jezdí hvězdy filmů pro dospělé? Téhle slečně budete závidět i vy

  2. Kia Stinger uchvátila české zákazníky. Objednávky prozradily, co nikdo nečekal

  3. Zimní gumy povinně i v létě? V Česku platí vyhláška, o které skoro nikdo neví

  4. Automobilová loupež století? Severní Korea se v 70. letech postarala o pozdvižení

  5. Jak vybrat kapalinu do ostřikovačů? Některé vám mohou rozežrat auto

  6. Bláznivý mechanik postavil z bojové helikoptéry obojživelný závoďák, příliš dlouho mu však nevydržel

reklama

Zprávy odjinud