Martin Koči odstartoval do sezony 2018

Barum Czech Rally Zlín (CZE)
Barum Czech Rally Zlín (CZE), foto: Jan Dušek, RallyZone.cz
RallyZone.cz 25. ledna 2018 18:33
Sdílej:

Pohled do kalendáře je neúprosný a všem fanouškům motoristického sportu je jasné, že sezona 2018 již odstartovala. A tato skutečnost se týká i týmu Styllex motorsport a zejména jeho pilota Martina Kočiho. Ale pojďme hezky od začátku…

„V závodním voze jsem seděl naposledy na konci listopadu při Pražském rallysprintu. Do startu letošní sezony tedy mnoho času nebylo a právě proto jsem ho chtěl využít na naprosté maximum,“ říká Martin Koči.

Času skutečně není nazbyt, proto se Martin v těchto dnech věnuje nejen klasické přípravě v rámci intenzivního fitness programu, ale po konzultaci s profesionály probíhá i příprava v podobě běžeckého tréninku a nabírání fyzické kondice prostřednictvím kombinace dalších sportů.

Pro Martina, jako jezdce rally, je klíčová souhra se spolujezdcem a samozřejmě kvalitní rozpis. A těmto aspektům vyhradil tým Styllex motorsport několik minulých dní a posádka absolvovala krátké soustředění zaměřené právě na rozpis.

V úvodu jsme říkali, že sezona 2018 odstartovala i v případě Martina. Je tomu skutečně tak, Martine? „Samozřejmě, tomu tak je. Na začátku roku mě kontaktoval tovární pilot Honza Kopecký, zda bychom stejně jako v loňském roce spolupracovali během legendární Rally Monte Carlo v podobě tzv. IceNote Crew, tedy 'špionů'. Osobně si této spolupráce velmi vážím, má pro mě zvláštní význam a nemohu se dočkat Monte,“ sděluje své pocity jezdec Styllex motorsport.

Spolupráce s posádkou týmu Škoda Motorsport II během Rally Monte Carlo je určitě přínosná, přesto každý soutěžní jezdec potřebuje prostě závodní auto řídit sám. Martin tedy usedne za volant soutěžního vozu hned o týden později a to v rámci závodu Dobšinská zima 2018, který slibuje mix všech povrchů (asfalt, sníh s ledem, ale i šotolinu).

Na samotný závěr poodhaluje plány týmu Styllex motorsport jeho dlouholetý šéf Peter Koči. „V těchto dnech dokončujeme klíčová jednání s naším novým strategickým partnerem. Určitě chceme, aby se naše posádka vrátila do prostředí velkých mezinárodních závodů. Ale pokračovat zároveň chceme i v domácích startech a představit se tak česko-slovenským fanouškům, pro které chceme poskytovat výrazně obsáhlejší informační servis o dění v našem týmu. Fandové rallyového sportu si to zaslouží.“

„Připravujeme předsezonní tiskovou konferenci, v plánu máme dvoudenní test před prvním velkým závodem a ladíme mnoho věcí, které vždy souvisí se startem nové sezony. Například nový design, týmové oblečení, technické vylepšení soutěžního vozu apod. Je toho skutečně mnoho.“

Zdroj: PR

Stalo se
Novinky ze světa EV
Nová Tesla model Y Juniper (2025)

Nová Tesla model Y Juniper zná české ceny

Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.

Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.