Pohled do kalendáře je neúprosný a všem fanouškům motoristického sportu je jasné, že sezona 2018 již odstartovala. A tato skutečnost se týká i týmu Styllex motorsport a zejména jeho pilota Martina Kočiho. Ale pojďme hezky od začátku…
„V závodním voze jsem seděl naposledy na konci listopadu při Pražském rallysprintu. Do startu letošní sezony tedy mnoho času nebylo a právě proto jsem ho chtěl využít na naprosté maximum,“ říká Martin Koči.
Času skutečně není nazbyt, proto se Martin v těchto dnech věnuje nejen klasické přípravě v rámci intenzivního fitness programu, ale po konzultaci s profesionály probíhá i příprava v podobě běžeckého tréninku a nabírání fyzické kondice prostřednictvím kombinace dalších sportů.
Pro Martina, jako jezdce rally, je klíčová souhra se spolujezdcem a samozřejmě kvalitní rozpis. A těmto aspektům vyhradil tým Styllex motorsport několik minulých dní a posádka absolvovala krátké soustředění zaměřené právě na rozpis.
V úvodu jsme říkali, že sezona 2018 odstartovala i v případě Martina. Je tomu skutečně tak, Martine? „Samozřejmě, tomu tak je. Na začátku roku mě kontaktoval tovární pilot Honza Kopecký, zda bychom stejně jako v loňském roce spolupracovali během legendární Rally Monte Carlo v podobě tzv. IceNote Crew, tedy 'špionů'. Osobně si této spolupráce velmi vážím, má pro mě zvláštní význam a nemohu se dočkat Monte,“ sděluje své pocity jezdec Styllex motorsport.
Spolupráce s posádkou týmu Škoda Motorsport II během Rally Monte Carlo je určitě přínosná, přesto každý soutěžní jezdec potřebuje prostě závodní auto řídit sám. Martin tedy usedne za volant soutěžního vozu hned o týden později a to v rámci závodu Dobšinská zima 2018, který slibuje mix všech povrchů (asfalt, sníh s ledem, ale i šotolinu).
Na samotný závěr poodhaluje plány týmu Styllex motorsport jeho dlouholetý šéf Peter Koči. „V těchto dnech dokončujeme klíčová jednání s naším novým strategickým partnerem. Určitě chceme, aby se naše posádka vrátila do prostředí velkých mezinárodních závodů. Ale pokračovat zároveň chceme i v domácích startech a představit se tak česko-slovenským fanouškům, pro které chceme poskytovat výrazně obsáhlejší informační servis o dění v našem týmu. Fandové rallyového sportu si to zaslouží.“
„Připravujeme předsezonní tiskovou konferenci, v plánu máme dvoudenní test před prvním velkým závodem a ladíme mnoho věcí, které vždy souvisí se startem nové sezony. Například nový design, týmové oblečení, technické vylepšení soutěžního vozu apod. Je toho skutečně mnoho.“
Zdroj: PR
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.