Víkend pro Sébastiena Ogiera ve Španělsku začal dobře, když dokázal nejlépe zvládnout shakedown. Další dvě místa obsadili Kris Meeke (Citroën) a Andreas Mikkelsen (Hyundai).
Letos se ve Španělsku můžeme těšit na 19 měřených testů o celkové délce 312,03 km. Jen připomeňme, že místní soutěž je specifická tím, že v pátek se jede na šotolině a pak následují dva dny na asfaltu.
Výsledky shakedownu:1. Sébastien Ogier / Julien Ingrassia Ford Fiesta WRC 2:05,2 min.2. Kris Meeke / Paul Nagle Citroën C3 WRC +0,3 s3. Andreas Mikkelsen / Anders Jäger Hyundai i20 WRC +0,7 s4. Dani Sordo / Marc Martí Hyundai i20 WRC +1,1 s5. Ott Tänak / Martin Järveoja Ford Fiesta WRC +1,1 s6. Jari-Matti Latvala / Miikka Anttila Toyota Yaris WRC +1,7 s7. Mads Östberg / Torstein Eriksen Ford Fiesta WRC +1,8 s8. Thierry Neuville / Nicolas Gilsoul Hyundai i20 WRC +1,9 s9. Juho Hänninen / Kaj Lindström Toyota Yaris WRC +2,1 s10. Elfyn Evans / Daniel Barritt Ford Fiesta WRC +2,4 s11. Stéphane Lefebvre / Gabin Moreau Citroën C3 WRC +2,9 s12. Esapekka Lappi / Janne Ferm Toyota Yaris WRC +3,3 s13. Khalid Al-Qassimi / Chris Patterson Citroën C3 WRC +5,1 s
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.