Víkend pro Sébastiena Ogiera ve Španělsku začal dobře, když dokázal nejlépe zvládnout shakedown. Další dvě místa obsadili Kris Meeke (Citroën) a Andreas Mikkelsen (Hyundai).
Letos se ve Španělsku můžeme těšit na 19 měřených testů o celkové délce 312,03 km. Jen připomeňme, že místní soutěž je specifická tím, že v pátek se jede na šotolině a pak následují dva dny na asfaltu.
Výsledky shakedownu:1. Sébastien Ogier / Julien Ingrassia Ford Fiesta WRC 2:05,2 min.2. Kris Meeke / Paul Nagle Citroën C3 WRC +0,3 s3. Andreas Mikkelsen / Anders Jäger Hyundai i20 WRC +0,7 s4. Dani Sordo / Marc Martí Hyundai i20 WRC +1,1 s5. Ott Tänak / Martin Järveoja Ford Fiesta WRC +1,1 s6. Jari-Matti Latvala / Miikka Anttila Toyota Yaris WRC +1,7 s7. Mads Östberg / Torstein Eriksen Ford Fiesta WRC +1,8 s8. Thierry Neuville / Nicolas Gilsoul Hyundai i20 WRC +1,9 s9. Juho Hänninen / Kaj Lindström Toyota Yaris WRC +2,1 s10. Elfyn Evans / Daniel Barritt Ford Fiesta WRC +2,4 s11. Stéphane Lefebvre / Gabin Moreau Citroën C3 WRC +2,9 s12. Esapekka Lappi / Janne Ferm Toyota Yaris WRC +3,3 s13. Khalid Al-Qassimi / Chris Patterson Citroën C3 WRC +5,1 s
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?