Mads Ostberg se původně objevil na startovní listině Tour de Corse, dalšího dílu světového šampionátu. Nakonec ale Nor bude muset první asfaltovou soutěž sezony vynechat. Tentokrát jsou však na vině technické důvody.
"Před pár dny začalo být zřejmé, že nebudeme mít odpovídající podvozek pro náš vůz pro Tour de Corse. Navíc bychom neměli čas na pořádné testování. Nemá smysl startovat na této soutěži bez toho, abychom před ní testovali," odhaluje příčiny absence Mads Ostberg.
"Proto si užiji ještě několik týdnů na otcovské dovolené před soutěží v Argentině namísto startu v soutěži, ve které bychom neměli šanci na dobrý výsledek." Před soutěží v Argentině již stihl Nor další testy s Fordem Fiesta WRC 2017 na sněhu.
"Sníh a led sice nejsou podstatné pro zbytek roku, ale ve Švédsku jsme toho nestihli tolik vyzkoušet z důvodu pozdní dodávky našeho auta. Před soutěží jsme měli jen velmi omezený čas na testování. Po několika dalších dnech testů v Norsku již mám pocit, že jsme auto daleko více poznali a nelezli lepší nastavení.
Už se nemohu dočkat, až se postavím na start v Argentině. Máme v plánu testování v Evropě a možná si auto vyzkoušíme i přímo v Argentině," nastínil své plány jezdec. Ten může, na rozdíl od továrních týmů, testovat i před zámořskými závody přímo v místě konání soutěže.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.