Mads Ostberg se původně objevil na startovní listině Tour de Corse, dalšího dílu světového šampionátu. Nakonec ale Nor bude muset první asfaltovou soutěž sezony vynechat. Tentokrát jsou však na vině technické důvody.
"Před pár dny začalo být zřejmé, že nebudeme mít odpovídající podvozek pro náš vůz pro Tour de Corse. Navíc bychom neměli čas na pořádné testování. Nemá smysl startovat na této soutěži bez toho, abychom před ní testovali," odhaluje příčiny absence Mads Ostberg.
"Proto si užiji ještě několik týdnů na otcovské dovolené před soutěží v Argentině namísto startu v soutěži, ve které bychom neměli šanci na dobrý výsledek." Před soutěží v Argentině již stihl Nor další testy s Fordem Fiesta WRC 2017 na sněhu.
"Sníh a led sice nejsou podstatné pro zbytek roku, ale ve Švédsku jsme toho nestihli tolik vyzkoušet z důvodu pozdní dodávky našeho auta. Před soutěží jsme měli jen velmi omezený čas na testování. Po několika dalších dnech testů v Norsku již mám pocit, že jsme auto daleko více poznali a nelezli lepší nastavení.
Už se nemohu dočkat, až se postavím na start v Argentině. Máme v plánu testování v Evropě a možná si auto vyzkoušíme i přímo v Argentině," nastínil své plány jezdec. Ten může, na rozdíl od továrních týmů, testovat i před zámořskými závody přímo v místě konání soutěže.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.