Šéf Citroën Racing, Yves Matton, připustil, že jeho tým musí udělat několik vylepšení na nové C3 WRC, zároveň ale přislíbil, že jeho tým bude po nemastném neslaném úvodu sezony pracovat ještě tvrději.
Citroën si v roce 2016 dal roční pauzu, když nezávodil s tím, že se chtěl pořádně připravit na sezonu 2017 a nová pravidla ve WRC. Cílem samozřejmě bylo vyvinout C3 World Rally Car na špičkové úrovni, za vývojem auta stál navíc Kris Meeke.
Na prvních dvou soutěžích letošního MS (Rally Monte Carlo a Rally Sweden) v rally ale neměl tovární tým Citroënu moc co oslavovat, když mu po těchto dvou soutěžích patří poslední příčka mezi konstruktéry a jejich hvězda, Kris Meeke je mezi jezdci až čtrnáctá.
Na Monte Carlu musel Meeke odstoupit z relativně slušného čtvrtého místa a ve Švédsku měl problémy s udržením tempa svých rivalů, zvláště ve druhých průjezdech jednotlivých zkoušek. Průběžně mu patřilo páté místo, když během druhého dne chyboval a skončil mimo cestu. V cíli mu patřila 12. příčka.
"Všichni si uvědomujeme, co musíme udělat, abychom se zlepšili a byli konkurenceschopní. V přípravách na nadcházející podniky budeme pracovat ještě tvrději," říká Yves Matton, šéf týmu Citroën. "Zcela jednoznačně ještě máme práci, kterou musíme udělat, abychom získali většinu z potenciálu našeho vozu v určitých podmínkách.
Na tomto povrchu [sněhu a ledu] jsme byli rychlí v prvních průjezdech zkoušek, [ale] stále musíme pracovat, abychom zjistili, proč se naši jezdci necítili úplně pohodlně ve druhých průjezdech."
Matton očekává, že šotolinové cesty Guanajuato Rally Mexico budou lépe sedět jejich jezdci, Krisi Meekeovi, než unikátní mix ledu a sněhu, který je charakteristický pro jedinou sněhovou soutěž šampionátu. "Kris měl několik náročných ne zrovna pohodových pocitů v autě na různých površích. Za těchto podmínek není lehké rozvíjet vaší důvěru. Je zde dobrá šance, že situace v Mexiku bude odlišná, tam je povrch cest konzistentnější v průběhu soutěže."
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.