Mads Ostberg se na Rally Sweden sice postaví na start, ale vše bude ve velkém spěchu a vůz si nestihne pořádně otestovat. S Fiestou WRC 2017 by ale rád zajel podium.
Mads Ostberg aktuálně bojuje při své snaze o vstup do MS v rally hlavně s časem, aby se stihl pořádně připravit na Rally Sweden. Na její start se už příští týden postaví bez nějaké větší přípravy. Mads pojede s Fordem Fiesta WRC 2017 nasazeným jeho privátním týmem Adapta. S tímto novým speciálem ale jezdec nemá skoro žádné zkušenosti.
Dle informací britského Autosportu bylo auto pro Madse Ostberga zhotoveno v dílnách M-Sportu v Cumbrii teprve během tohoto týdne. "Je to pro tým i mě velká výzva, celé je to docela stresující," řekl Mads Ostberg pro Autosport. Ten i se svými mechaniky podporuje přípravné práce M-Sportu. Jak již víme, z důvodu nutnosti vynucené pravidly bude auto formálně startovat právě pod hlavičkou M-Sportu.
"Pokud bude všechno fungovat, tak bychom měli o víkendu strávit nějaký čas v autě, ale to mi nedá takovou zkušenost, jakou měli v uplynulých šesti měsících s těmito auty ostatní. Je opravdu vzrušující být zpět a pracovat s mými kluky. To je to, co jsem chtěl. Zanedlouho chceme jezdit se dvěma Fiestami. Bude to vzrušující rok, ale jak říkám, pro Švédsko je to velký krok s tak málem času v autě," říká Nor, který na tomto shakedownu ujede jedny z prvních kilometrů s autem specifikace 2017.
Pilot má příští víkend v plánu start na domácí rally s centrem v Karlstadu, na které stál z posledních šesti ročníků pětkrát na pódiu a jeho cíle jsou vysoké. "Chci bojovat o podium, v uplynulých letech jsem zde měl docela dobré výsledky." Generálka se jezdci povedla, když minulý víkend vyhrál s Fordem Fiesta R5 už pošesté norskou Finnskog Rally.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?