Mads Ostberg se na Rally Sweden sice postaví na start, ale vše bude ve velkém spěchu a vůz si nestihne pořádně otestovat. S Fiestou WRC 2017 by ale rád zajel podium.
Mads Ostberg aktuálně bojuje při své snaze o vstup do MS v rally hlavně s časem, aby se stihl pořádně připravit na Rally Sweden. Na její start se už příští týden postaví bez nějaké větší přípravy. Mads pojede s Fordem Fiesta WRC 2017 nasazeným jeho privátním týmem Adapta. S tímto novým speciálem ale jezdec nemá skoro žádné zkušenosti.
Dle informací britského Autosportu bylo auto pro Madse Ostberga zhotoveno v dílnách M-Sportu v Cumbrii teprve během tohoto týdne. "Je to pro tým i mě velká výzva, celé je to docela stresující," řekl Mads Ostberg pro Autosport. Ten i se svými mechaniky podporuje přípravné práce M-Sportu. Jak již víme, z důvodu nutnosti vynucené pravidly bude auto formálně startovat právě pod hlavičkou M-Sportu.
"Pokud bude všechno fungovat, tak bychom měli o víkendu strávit nějaký čas v autě, ale to mi nedá takovou zkušenost, jakou měli v uplynulých šesti měsících s těmito auty ostatní. Je opravdu vzrušující být zpět a pracovat s mými kluky. To je to, co jsem chtěl. Zanedlouho chceme jezdit se dvěma Fiestami. Bude to vzrušující rok, ale jak říkám, pro Švédsko je to velký krok s tak málem času v autě," říká Nor, který na tomto shakedownu ujede jedny z prvních kilometrů s autem specifikace 2017.
Pilot má příští víkend v plánu start na domácí rally s centrem v Karlstadu, na které stál z posledních šesti ročníků pětkrát na pódiu a jeho cíle jsou vysoké. "Chci bojovat o podium, v uplynulých letech jsem zde měl docela dobré výsledky." Generálka se jezdci povedla, když minulý víkend vyhrál s Fordem Fiesta R5 už pošesté norskou Finnskog Rally.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?