Mads Ostberg se na Rally Sweden sice postaví na start, ale vše bude ve velkém spěchu a vůz si nestihne pořádně otestovat. S Fiestou WRC 2017 by ale rád zajel podium.
Mads Ostberg aktuálně bojuje při své snaze o vstup do MS v rally hlavně s časem, aby se stihl pořádně připravit na Rally Sweden. Na její start se už příští týden postaví bez nějaké větší přípravy. Mads pojede s Fordem Fiesta WRC 2017 nasazeným jeho privátním týmem Adapta. S tímto novým speciálem ale jezdec nemá skoro žádné zkušenosti.
Dle informací britského Autosportu bylo auto pro Madse Ostberga zhotoveno v dílnách M-Sportu v Cumbrii teprve během tohoto týdne. "Je to pro tým i mě velká výzva, celé je to docela stresující," řekl Mads Ostberg pro Autosport. Ten i se svými mechaniky podporuje přípravné práce M-Sportu. Jak již víme, z důvodu nutnosti vynucené pravidly bude auto formálně startovat právě pod hlavičkou M-Sportu.
"Pokud bude všechno fungovat, tak bychom měli o víkendu strávit nějaký čas v autě, ale to mi nedá takovou zkušenost, jakou měli v uplynulých šesti měsících s těmito auty ostatní. Je opravdu vzrušující být zpět a pracovat s mými kluky. To je to, co jsem chtěl. Zanedlouho chceme jezdit se dvěma Fiestami. Bude to vzrušující rok, ale jak říkám, pro Švédsko je to velký krok s tak málem času v autě," říká Nor, který na tomto shakedownu ujede jedny z prvních kilometrů s autem specifikace 2017.
Pilot má příští víkend v plánu start na domácí rally s centrem v Karlstadu, na které stál z posledních šesti ročníků pětkrát na pódiu a jeho cíle jsou vysoké. "Chci bojovat o podium, v uplynulých letech jsem zde měl docela dobré výsledky." Generálka se jezdci povedla, když minulý víkend vyhrál s Fordem Fiesta R5 už pošesté norskou Finnskog Rally.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.