Norský pilot, který v letošní sezoně WRC skončil až na sedmém místě celkově, doposud ještě nepotvrdil svoji účast na lednové Rally Monte Carlo, ta se přitom jede už od 18. do 22. ledna.
Ve zprávě, kterou teď ale umístil na svůj profil na Facebooku, Nor potvrzuje, že bude piltotovat speciál WRC v poslední specifikaci na většině soutěží kalendáře příští sezony. V sezoně 2016 jsme toho pilota kromě pravidelných startů v továrním M-Sportu mohli vidět na startu několika soutěží za volantem Fiesty R5 a to jak v Německu nebo Norsku, tak i v rámci ERC. 29letý pilot potvrdil, že v následující sezoně plánuje starty mimo světový šampionát.
Nic konkrétního o jeho programu, vozu anebo týmu, za který by mohl startovat, zatím ale nevíme. Konec Volkswagenu ve WRC bez debaty výrazně ovlivnil plány tohoto pilota. Doposud poslední informací z úst Madse bylo, když na konci listopadu řekl, že má pro příští rok více možností.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.