Norský pilot, který v letošní sezoně WRC skončil až na sedmém místě celkově, doposud ještě nepotvrdil svoji účast na lednové Rally Monte Carlo, ta se přitom jede už od 18. do 22. ledna.
Ve zprávě, kterou teď ale umístil na svůj profil na Facebooku, Nor potvrzuje, že bude piltotovat speciál WRC v poslední specifikaci na většině soutěží kalendáře příští sezony. V sezoně 2016 jsme toho pilota kromě pravidelných startů v továrním M-Sportu mohli vidět na startu několika soutěží za volantem Fiesty R5 a to jak v Německu nebo Norsku, tak i v rámci ERC. 29letý pilot potvrdil, že v následující sezoně plánuje starty mimo světový šampionát.
Nic konkrétního o jeho programu, vozu anebo týmu, za který by mohl startovat, zatím ale nevíme. Konec Volkswagenu ve WRC bez debaty výrazně ovlivnil plány tohoto pilota. Doposud poslední informací z úst Madse bylo, když na konci listopadu řekl, že má pro příští rok více možností.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.