V letošním šampionátu Ostberg skončil až na sedmém místě. To je pro něj nejhorší výsledek od roku 2010, kdy absolvoval za volantem Subaru Impreza WRC pouze částečný program ve WRC. Příští rok se ale Mads chce vrátit silnější.
Po odjetí finálové soutěže WRC v Austrálii Norský pilot, Mads Ostberg, pro svoje oficiální stránky řekl: "Jsem šťastný, protože můj projekt pro příští rok je docela jasný. Chtělo to nějaký čas, ale ještě nemůžu říci nic oficiálně. Ale mohu vám potvrdit, že já a Ola [Floene] budeme ve WRC i v příští sezoně. Myslím, že budeme mít dobrý materiál, abychom odvedli dobrou sezonu a pomstím se za tento rok, který byl neuspokojivý."
"Příští rok slibuje zajímavost s novými vozy a větší rychlostí. S konkrétnějšími informace ohledně naší sezony 2017 se vrátíme během dvou týdnů. Opravdu věřím, že tři piloti Volkswagenu najdou místa s vozy pro rok 2017 před jeho startem. Každý tým bude mít tři auta, z čehož dvě budou bodovat mezi konstruktéry. To otevře cestu více pilotům," zakončil Nor.
V M-Sportu se Mads letos až na začátek sezony opravdu moc nepředvedl. U Toyoty zřejmě dají přednost někomu z VW, a tak se jako nejpravděpodobnější jeví možnost, že Madse příští rok uvidíme v jeho soukromém týmu Adapta Motorsport. Je možné, že zkraje sezony (na Monte Carlu) bude mít pilot k dispozici jen letošní modely Fiesty RS WRC a od dalších podniků (Rally Sweden) by přesedl do Fiesty aktuální specifikace.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?