V letošním šampionátu Ostberg skončil až na sedmém místě. To je pro něj nejhorší výsledek od roku 2010, kdy absolvoval za volantem Subaru Impreza WRC pouze částečný program ve WRC. Příští rok se ale Mads chce vrátit silnější.
Po odjetí finálové soutěže WRC v Austrálii Norský pilot, Mads Ostberg, pro svoje oficiální stránky řekl: "Jsem šťastný, protože můj projekt pro příští rok je docela jasný. Chtělo to nějaký čas, ale ještě nemůžu říci nic oficiálně. Ale mohu vám potvrdit, že já a Ola [Floene] budeme ve WRC i v příští sezoně. Myslím, že budeme mít dobrý materiál, abychom odvedli dobrou sezonu a pomstím se za tento rok, který byl neuspokojivý."
"Příští rok slibuje zajímavost s novými vozy a větší rychlostí. S konkrétnějšími informace ohledně naší sezony 2017 se vrátíme během dvou týdnů. Opravdu věřím, že tři piloti Volkswagenu najdou místa s vozy pro rok 2017 před jeho startem. Každý tým bude mít tři auta, z čehož dvě budou bodovat mezi konstruktéry. To otevře cestu více pilotům," zakončil Nor.
V M-Sportu se Mads letos až na začátek sezony opravdu moc nepředvedl. U Toyoty zřejmě dají přednost někomu z VW, a tak se jako nejpravděpodobnější jeví možnost, že Madse příští rok uvidíme v jeho soukromém týmu Adapta Motorsport. Je možné, že zkraje sezony (na Monte Carlu) bude mít pilot k dispozici jen letošní modely Fiesty RS WRC a od dalších podniků (Rally Sweden) by přesedl do Fiesty aktuální specifikace.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.