V letošním šampionátu Ostberg skončil až na sedmém místě. To je pro něj nejhorší výsledek od roku 2010, kdy absolvoval za volantem Subaru Impreza WRC pouze částečný program ve WRC. Příští rok se ale Mads chce vrátit silnější.
Po odjetí finálové soutěže WRC v Austrálii Norský pilot, Mads Ostberg, pro svoje oficiální stránky řekl: "Jsem šťastný, protože můj projekt pro příští rok je docela jasný. Chtělo to nějaký čas, ale ještě nemůžu říci nic oficiálně. Ale mohu vám potvrdit, že já a Ola [Floene] budeme ve WRC i v příští sezoně. Myslím, že budeme mít dobrý materiál, abychom odvedli dobrou sezonu a pomstím se za tento rok, který byl neuspokojivý."
"Příští rok slibuje zajímavost s novými vozy a větší rychlostí. S konkrétnějšími informace ohledně naší sezony 2017 se vrátíme během dvou týdnů. Opravdu věřím, že tři piloti Volkswagenu najdou místa s vozy pro rok 2017 před jeho startem. Každý tým bude mít tři auta, z čehož dvě budou bodovat mezi konstruktéry. To otevře cestu více pilotům," zakončil Nor.
V M-Sportu se Mads letos až na začátek sezony opravdu moc nepředvedl. U Toyoty zřejmě dají přednost někomu z VW, a tak se jako nejpravděpodobnější jeví možnost, že Madse příští rok uvidíme v jeho soukromém týmu Adapta Motorsport. Je možné, že zkraje sezony (na Monte Carlu) bude mít pilot k dispozici jen letošní modely Fiesty RS WRC a od dalších podniků (Rally Sweden) by přesedl do Fiesty aktuální specifikace.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?