V letošním šampionátu Ostberg skončil až na sedmém místě. To je pro něj nejhorší výsledek od roku 2010, kdy absolvoval za volantem Subaru Impreza WRC pouze částečný program ve WRC. Příští rok se ale Mads chce vrátit silnější.
Po odjetí finálové soutěže WRC v Austrálii Norský pilot, Mads Ostberg, pro svoje oficiální stránky řekl: "Jsem šťastný, protože můj projekt pro příští rok je docela jasný. Chtělo to nějaký čas, ale ještě nemůžu říci nic oficiálně. Ale mohu vám potvrdit, že já a Ola [Floene] budeme ve WRC i v příští sezoně. Myslím, že budeme mít dobrý materiál, abychom odvedli dobrou sezonu a pomstím se za tento rok, který byl neuspokojivý."
"Příští rok slibuje zajímavost s novými vozy a větší rychlostí. S konkrétnějšími informace ohledně naší sezony 2017 se vrátíme během dvou týdnů. Opravdu věřím, že tři piloti Volkswagenu najdou místa s vozy pro rok 2017 před jeho startem. Každý tým bude mít tři auta, z čehož dvě budou bodovat mezi konstruktéry. To otevře cestu více pilotům," zakončil Nor.
V M-Sportu se Mads letos až na začátek sezony opravdu moc nepředvedl. U Toyoty zřejmě dají přednost někomu z VW, a tak se jako nejpravděpodobnější jeví možnost, že Madse příští rok uvidíme v jeho soukromém týmu Adapta Motorsport. Je možné, že zkraje sezony (na Monte Carlu) bude mít pilot k dispozici jen letošní modely Fiesty RS WRC a od dalších podniků (Rally Sweden) by přesedl do Fiesty aktuální specifikace.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.