Ostberg po Německu: Musíme zapracovat na drobných detailech

Mads Ostberg v Německu sice bodoval, ale se svým výkonem být spokojen nemohl
Mads Ostberg v Německu sice bodoval, ale se svým výkonem být spokojen nemohl, foto: M-Sport/McKlein
iM2 27. srpna 2016 20:46
Sdílej:

Podle Madse Ostberga mají v M-Sportu před Korsickou rally co dělat - a to jak na autě, tak i posádka na své jízdě. Toto řekl Norský pilot po ne zrovna povedené Rally Deutschland.

V Německu měl Ostberg těžký start se svoji Fiestou RS WRC do soutěže. V sobotu odpoledne jej pak překonal Hayden Paddon na Hyundai i20 WRC. Nakonec brala Norská posádka šesté místo, avšak se ztrátou téměř minutu na Paddona a více než 4,5 minuty na Ogiera. "Je jasné, že před Korsikou máme nějakou práci. Jsou zde určité oblasti v nastavení auta, které mohou být zlepšeny, ale také některé oblasti našeho řízení," říká Mads Ostberg úvodem. 

"Byly tam velké odstupy před námi a také za námi [během posledního dne], jen jsme si hráli se set-upem a snažili jsme se zlepšit naši důvěru v autě. Obecně vzato set-up fungoval docela dobře. Ale jsou to finální detaily, na kterých musíme zapracovat - zvláště diferenciály - abychom dali všechno dohromady. Během víkendu jsme zkusili mnoho věcí. Ne všechny z nich fungovaly, ale mohu vám slíbit, že my všichni budeme během nadcházejícího měsíce extrémně tvrdě pracovat na tom, abychom zajistili, že na Korsice předvedeme zlepšení," pokračuje Nor.

Svůj názor na soutěž připojil také šéf M-Sportu, Malcolm Wilson. "Rally Deutschland na nás nebyla nikdy zvláště přívětivá. Nikdy jsme zde nevyhráli a ani letos to nebyl nejlepší víkend. Po jeho chybě na první zkoušce, Eric celý víkend doháněl. Byla to pro něj velmi náročná rally. Ale dobře zvládl obnovit svoji důvěru a rychlost ve zbytku víkendu. Mads předvedl čistou rally, což mu vyneslo slušné šesté místo na nepreferovaném povrchu. Ještě musí udělat nějakou práci, než se bude na asfaltu cítit komfortně. Ale budeme během následujícího měsíce pracovat na nějakých řešeních a budeme se mu během následujícího měsíce snažit pomoci."

Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?