Jezdec M-Sportu, Mads Ostberg, si v Argentině stěžoval na chybějící výkon motoru. Jenže jeho šéf, Malcolm Wilson, je přesvědčen o tom, že problém nebyl jenom v autě.
Už v Mexiku se objevil problém s nedostatečným výkonem. Na vysoko položených zkouškách kolem Leonu kritizoval Mads Ostberg nedostečný výkon pohonné jednotky. Mezi soutěžemi v Mexiku a Argentině inženýři M-Sportu stačili 'pouze' upravit mapu motoru. Jenže kvůli pravidlům museli jet nakonec i v Argentině se stejným motorem. Výměnu mezi zámořskými soutěžemi pravidla neumožňují.
Oba jezdci si tedy i teď museli vystačit s nižším výkonem motoru. Ostberg ale moc velkou šanci na dobrý výsledek neočekával už před startem soutěže, protože první dva dny jel jako druhý na trati. Zatímco Ogier se s tímto handicapem dokázal relativně dobře popasovat, Ostberg zůstal v Argentině za očekáváním a skončil na pátém místě s takřka pěti minutami ztráty na vítěze.
"Už tu jsem dost dlouho na to, abych věděl, kdy jedu dobře a kdy špatně. A myslím si, že jsem tento víkend nebyl špatný. Samozřejmě, že jsme doufali ve víc a máme teď před sebou hodně práce, abychom zjistili, proč časy neseděly," řekl Mads Ostberg.
Šéf týmu, Malcolm Wilson, který musel po operaci kotníku sledovat soutěž pouze na dálku z britské Cumbrie pečlivě studoval všechna data a jeho názor je následující: "Víme, čeho je Mads schopen a když se podívám na časy Otta Tänaka, víme to také o autě. Mads jel slušně, ale časy neseděly. Musíme teď tedy rozpoznat problém a najít pro Portugalsko nějaké řešení."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?