Jezdec M-Sportu, Mads Ostberg, si v Argentině stěžoval na chybějící výkon motoru. Jenže jeho šéf, Malcolm Wilson, je přesvědčen o tom, že problém nebyl jenom v autě.
Už v Mexiku se objevil problém s nedostatečným výkonem. Na vysoko položených zkouškách kolem Leonu kritizoval Mads Ostberg nedostečný výkon pohonné jednotky. Mezi soutěžemi v Mexiku a Argentině inženýři M-Sportu stačili 'pouze' upravit mapu motoru. Jenže kvůli pravidlům museli jet nakonec i v Argentině se stejným motorem. Výměnu mezi zámořskými soutěžemi pravidla neumožňují.
Oba jezdci si tedy i teď museli vystačit s nižším výkonem motoru. Ostberg ale moc velkou šanci na dobrý výsledek neočekával už před startem soutěže, protože první dva dny jel jako druhý na trati. Zatímco Ogier se s tímto handicapem dokázal relativně dobře popasovat, Ostberg zůstal v Argentině za očekáváním a skončil na pátém místě s takřka pěti minutami ztráty na vítěze.
"Už tu jsem dost dlouho na to, abych věděl, kdy jedu dobře a kdy špatně. A myslím si, že jsem tento víkend nebyl špatný. Samozřejmě, že jsme doufali ve víc a máme teď před sebou hodně práce, abychom zjistili, proč časy neseděly," řekl Mads Ostberg.
Šéf týmu, Malcolm Wilson, který musel po operaci kotníku sledovat soutěž pouze na dálku z britské Cumbrie pečlivě studoval všechna data a jeho názor je následující: "Víme, čeho je Mads schopen a když se podívám na časy Otta Tänaka, víme to také o autě. Mads jel slušně, ale časy neseděly. Musíme teď tedy rozpoznat problém a najít pro Portugalsko nějaké řešení."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.