Rally Mexiko si český jezdec nechtěl nechat ujít. Jaký bude jeho další program v MS je ale zatím ve hvězdách. Martin Prokop plánuje, dle německého 'rallye-magazin.de', dalších 5 startů, ty však zatím nejsou stanoveny.
Dlouhé zkoušky v Mexiku Martinu Prokopovi nevadily: "Na konci startu na Dakaru jsem byl schopný se plně soustředit i 6 hodin. To v Mexiku nebylo potřeba," zavtípkoval jezdec soukromého Fordu, který při svém letošním premiérovém startu ve WRC vyjel 7. místo.
Rally Dakar zřejmě utkvěla jezdci hodně v hlavě, protože už teď ví, že se chce příští rok v lednu do Jižní Ameriky znovu vydat: "V MS jsem strávil hodně času a měl jsem za to, že Dakar bude novou věcí. A nebyl jsem zklamán. Je to velkolepá soutěž, každý by ji měl alespoň jednou vyzkoušet!"
V letošním roce chce Martin zkusit různé věci. Jeho tým má v plánu zatím starty na soutěžích v Argentině, Portugalsku, Itálii, Španělsku a ve Velké Británii. Také nová soutěž v Číně by jezdce zajímala.
"Po tolika letech se stalo obtížné si užívat stále ty stejné věci. Ale rallysport mě baví. O budoucnosti se musím správně rozhodnout. Přemýšlím také o závodech na okruzích," přiznal Prokop. Tým Jipocar přes zimu pořídil okruhový Mercedes Benz SLS GT3.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?