Rally Mexiko si český jezdec nechtěl nechat ujít. Jaký bude jeho další program v MS je ale zatím ve hvězdách. Martin Prokop plánuje, dle německého 'rallye-magazin.de', dalších 5 startů, ty však zatím nejsou stanoveny.
Dlouhé zkoušky v Mexiku Martinu Prokopovi nevadily: "Na konci startu na Dakaru jsem byl schopný se plně soustředit i 6 hodin. To v Mexiku nebylo potřeba," zavtípkoval jezdec soukromého Fordu, který při svém letošním premiérovém startu ve WRC vyjel 7. místo.
Rally Dakar zřejmě utkvěla jezdci hodně v hlavě, protože už teď ví, že se chce příští rok v lednu do Jižní Ameriky znovu vydat: "V MS jsem strávil hodně času a měl jsem za to, že Dakar bude novou věcí. A nebyl jsem zklamán. Je to velkolepá soutěž, každý by ji měl alespoň jednou vyzkoušet!"
V letošním roce chce Martin zkusit různé věci. Jeho tým má v plánu zatím starty na soutěžích v Argentině, Portugalsku, Itálii, Španělsku a ve Velké Británii. Také nová soutěž v Číně by jezdce zajímala.
"Po tolika letech se stalo obtížné si užívat stále ty stejné věci. Ale rallysport mě baví. O budoucnosti se musím správně rozhodnout. Přemýšlím také o závodech na okruzích," přiznal Prokop. Tým Jipocar přes zimu pořídil okruhový Mercedes Benz SLS GT3.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.