Mexiko je pro Mads Ostberga vždy rally, na které je velmi konkurenceschopný. V roce 2013, když seděl ve Fordu Fiesta RS WRC naposledy, zde soutěž dokonce vedl, než jej potkaly technické problémy. Podaří se mu to i letos?
V roce 2013 byl Nor po první etapě druhý a o vítězství si to rozdával se Sébastienem Ogierem, který jej označil za hlavního rivala v boji o vítězství. Jenže pak jej v sobotu ráno zklamala elektronika jeho Fordu. Prakticky totožnou situaci zažil Mads Ostberg o rok později, tentokrát už u Citroënu. Také tehdy bojoval o čelo s Ogierem a také tehdy jej na stejném přejezdu zradila technika.
Vloni už Nor obsadil druhé místo. V letošním roce jej čeká premiérový start s novým Fordem Fiesta RS WRC na šotolině. Třetí startovní pozice sice není nikterak výhodná, ale jezdec věří, že i tak dokáže bojovat o stupně vítězů: "Tohle je jeden z mých nejoblíbenějších podniků roku. Také se nám na této soutěži obvykle daří.
Právě v Mexiku jsem za volantem Fordu Fiesta RS WRC naposledy vedl světovou soutěž a bojoval o vítězství. Pojedu poprvé s novou evolucí Fordu na šotolině, proto budu muset neustále upravovat nastavení a podobné věci. Minulý týden jsme ale měli dobrý test, takže snad budeme brzy konkurenceschopní," věří jezdec M-Sportu.
Dle vítěze jedné světové soutěže je také pozitivní, že se dobře rozvíjí jeho vztah s Ola Floenem, který se k němu přidal od Rally Monte Carlo: "V Mexiku, pokud chcete bojovat o čelní příčky, potřebujete absolutně perfektní poznámky.
Je proto dobré, že se vztah mezi mnou a Olou dobře vyvíjí. Mám dokonce dojem, že už spolu jezdíme několik let. Přesně tento druh důvěry v Mexiku potřebujete," zakončil jezdec.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?