Po zisku čtvrtého místa hned na první soutěži po svém návratu do M-Sportu cílí Mads Ostberg pro další soutěž na zisk podia.
Víkendová Rally Monte Carlo znamenala pro Madse Ostberga v několika ohledech nový začátek. Jednak se po dvou letech u Citroënu vrátil k M-Sportu a pak si musel po sedmi letech zvykat na nového navigátora. Jeho dosavadního navigátora, Jonase Anderssona, během zimy nahradil Ostbergův krajan, Ola Floene.
Nová dvojice ale neměla žádné větší počáteční problémy. Mads Ostberg předvedl při svém návratu do Fordu Fiesta RS WRC poklidnou soutěž, když se na rozdíl od spousty svých rivalů vyhnul nějakým velkým jezdeckým chybám a v cíli tak bral slušný bodový příděl za zisk čtvrtého místa.
"Během tohoto víkendu jsme se museli naučit spoustu nových věcí. Jsem tak velmi spokojen, že jsem mohl vyrovnat svůj nejlepší výsledek na Monte Carlu. Byla to těžká rally, ale všechno se nám dobře povedlo. Byl to znamenitý start," říká Mads Ostberg, který bude na únorové takřka domácí Rally Sweden mířit na podium. "Teď už se těším na Švédsko, kde bychom měli bojovat o podium."
Také pro týmového šéfa, Malcolma Wilsona, se jednalo o "dobrý víkend", během kterého jeho staro-nový pilot, který v jeho týmu už v letech 2011 a 2013 jezdil, k věcem přistoupil chytře. "Víme, jak inteligentně Mads ke svým soutěžím přistupuje. Zase jednou ukázal, že by u něj měl člověk stále počítat s dobrým výsledkem. Jeli si svoje vlastní tempo a zdokonalovali svoji spolupráci v kokpitu."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?