Hyundai i20 WRC, se kterým pojede Hayden Paddon v Polsku, se dočká dalších vylepšení. Jeho tým mezitím usiluje o vyřešení problémů s převodovkou, které jej vyřadily z boje o vítězství na Sardinii a málem i z celé soutěže.
Paddon po tvrdém nárazu poškodil kryt olejové vany, který se dostal do převodovky. Tím se zničil jeden ze dvou držáků převodovky - upevnění převodovky i motoru tak bylo volné.
Tým už se s tímto problémem setkal - vždy na rozbitých soutěžích. Naposledy to bylo na voze Daniho Sorda v Mexiku. Upravené díly nasadil korejsko-německý tým v Itálii do vozů Neuvillea a Sorda, Paddon jel se starší verzí.
"Společně s M-Sportem jsme zjistili, že když auto dostane tvrdou ránu na přední část, tak může dojít k poškození převodovky. Převodovku na svém místě drží dva držáky a vzpěra přivařená k podvozku. Na většině aut je takové řešení, ale zdá se, že my máme nejvíc problémů ze všech.
Na našem autě jsou mechanické díly blíže krytu olejové vany a i když jedeme s maximální možnou světlou výškou, riziko tu je. Teď jsme vyvinuli přední zavěšení, které se liší [od předchozí verze].
Další dvě auta ho měly v Itálii, ale Hayden ne. Je to něco nového, co by mělo zabránit podobným problémům. Hayden dostane toto řešení od Polska," řekl pro 'wrc.com' šéf továrního týmu, Michel Nandan.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?