Sébastien Ogier nepochybuje o tom, že se Volkswagen dokáže rychle 'otřepat' ze svého nejhoršího vystoupení ve WRC od svého vstupu do šampionátu v roce 2013. Francouz dojel v Jižní Americe až na 17. místě. Německý tým teď zkoumá příčiny, které zastavily Ogiera i Latvalu - zřejmě šlo o systém vstřikování paliva.
Ogierovi a Mikkelsenovi navíc odešel posilovač řízení. Všechny problémy dovršil proběhlý tlumič kapotou mikkelsenova Pola R WRC a jeho havárie na poslední zkoušce. Až do Argentiny 2015 (17. místo Ogiera) bylo nejhorším výsledkem Volkswagenu Německo 2013, kdy tým zaznamenal 7. místo. Tentokrát ale ani jeden Volkswagen neproniknul do TOP10.
Sébastien Ogier říká: "To je součást hry. Nikdy není jednoduché vyhrát, nikdy nic nemáte jisté a nikdy si nemůžete dovolit relaxovat. Pořád to opakuji. Tým čeká hodně práce, aby to vyřešil, ale opravdu jim věřím. Teď už se těšíme na Portugalsko a lepší víkend.
Zdá se, že máme problémy s posilovačem řízení a vstřikováním paliva a to není normální. Musíme na tom něco zlepšit, ale jsem si jistý, že to zvládneme. Navíc je lepší mít všechny problémy v jeden víkend."
Volkswagen míval doposud smůlu především na domácích německých asfaltech (foto: Volkswagen Motorsport)
Také šéf týmu, Jost Capito, odmítá jakoukoliv paniku: "Nejsem vůbec rozrušený. Prostě se vrátíme do továrny a poučíme se z toho. Nebude to tak, že pojedeme domu a řekneme si: 'Byla to smůla..'. Tohle není smůla. Tohle je sport a víte, že to přišlo z nějakého důvodu. Jsme zklamaní, ale není to tragédie. Jsme na to připravení.
Každý říká, že dominujeme, ale tak to není. Máme stejné problémy jako ostatní týmy, je to lidské a normální. Takové soutěže Vás drží při zemi. Nikdy nic nebereme za garantované - na kterékoliv zkoušce se může stát cokoliv. Podívejte se na sobotu, tam se zdálo všechno v pořádku a vyhráli jsme tři zkoušky."
Vozy Toyota Corolla Hatchback a Touring Sports obhájily dva tituly v rámci prestižní ankety britského odborného časopisu What Car? Zatímco Hatchback se opět stal rodinným vozem roku, Touring Sports znovu bodoval jako nejvýhodnější kombi.
Felipe Nasr, Nick Tandy a Laurens Vanthoor se stali vítězi úvodního kola amerického šampionátu sportovních vozů, když s vozem Porsche překonali rekord na prestižní 24hodinovce v Daytoně.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.