Elfyn Evans chce v Argentině zrychlit - soutěž na jihoamerickém kontinentů pojede s týmem M-Sport již podruhé.
Vloni dojel Welšan na 7. místě poté, co ve svém premiérovém startu na této soutěži jel obezřetně s cílem hlavně dojet do cíle. Zatímco vloni se hlavně počítaly zkušenosti, letos už je situace jiná. Elfyn Evans se nechal slyšet, že je frustruvaný z toho, že nedokáže jezdit tak, jak by mu dovoloval jeho potenciál.
"Tohle bude kompletně jiná soutěž od té loňské. Tehdy jsme se zaměřili pouze na dojetí do cíle. Pořád doufáme v dobrý výsledek, ale zároveň věřím, že prokážeme velké zlepšení za těch 12 měsíců, které uběhly," říká jezdce M-Sportu.
V Mexiku vynesla jízda hlavou Evansovi čtvrté místo, v Argentině chce ale přidat (foto: M-Sport/McKlein)
Velká část tratí je letos nových, to ale jezdce Fordu netrápí: "Když se to tak vezme, tak je to pro nás vlastně dobrá věc, protože ti, kteří mají na těchto tratích 6 nebo 7 let zkušeností by stále měli navrch. Teď je to vyrovnanější. Nové zkoušky mě neohromí, vloni jsem si psaní nového rozpisu dostatečně procvičil."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?