Elfyn Evans chce v Argentině zrychlit - soutěž na jihoamerickém kontinentů pojede s týmem M-Sport již podruhé.
Vloni dojel Welšan na 7. místě poté, co ve svém premiérovém startu na této soutěži jel obezřetně s cílem hlavně dojet do cíle. Zatímco vloni se hlavně počítaly zkušenosti, letos už je situace jiná. Elfyn Evans se nechal slyšet, že je frustruvaný z toho, že nedokáže jezdit tak, jak by mu dovoloval jeho potenciál.
"Tohle bude kompletně jiná soutěž od té loňské. Tehdy jsme se zaměřili pouze na dojetí do cíle. Pořád doufáme v dobrý výsledek, ale zároveň věřím, že prokážeme velké zlepšení za těch 12 měsíců, které uběhly," říká jezdce M-Sportu.
V Mexiku vynesla jízda hlavou Evansovi čtvrté místo, v Argentině chce ale přidat (foto: M-Sport/McKlein)
Velká část tratí je letos nových, to ale jezdce Fordu netrápí: "Když se to tak vezme, tak je to pro nás vlastně dobrá věc, protože ti, kteří mají na těchto tratích 6 nebo 7 let zkušeností by stále měli navrch. Teď je to vyrovnanější. Nové zkoušky mě neohromí, vloni jsem si psaní nového rozpisu dostatečně procvičil."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?