Kýžený přestup do továrního auta neklapnul, ale Robert Kubica zůstává v MS v rally i pro příští rok. Polák pojede s Fordem Fiesta RS WRC italského týmu A Style všech 13 soutěží kalendáře.
Robertu Kubicovi se s pomocí jeho dlouholetého sponzora, společnosti Lotos, podařilo připravit i na příští rok plný program ve WRC. Polák ale už nepojede s autem M-Sportu, ale s Fiestou RS WRC italského týmu A Style.
"Poté, co jsem zanalyzoval svoji situaci, jsem se rozhodl zůstat ve WRC. Tam pro sebe stále vidím největší výzvu," řekl Robert Kubica, který prý s Citroën Racingem nejednal o možnosti továrního angažmá, ale jen o možných startech jako privátní jezdec. Polák ale připustil, že v říjnu zvažoval možnost návratu na okruhy.
Příští rok italský dodavatel pneumatik, Pirelli, výrazně navýší svoje angažmá v MS v rally. Kromě již dříve avizovaného Lorenza Bertelliho pojede na gumách Pirelli také Polák Kubica. Nedávno na středomořské Sardinii proběhly testy.
Kubica k rozhodnutí ještě dodal: "Zabralo mi to delší čas, než jsem se rozhodl, ale nebyl jsem pod žádným tlakem. Chtěl jsem si tím být jistý a nechtěl jsem spěchat. Ještě přijdou nějaké další nové věci, ale oznámím je později."
Tiskové prohlášení vydal také management Kubicy: "Robert a Maciek znají všech 13 světových soutěží. Ačkoliv jdou do této výzvy z pokorou, tak je jejich cílem konzistentnost a získání dalších zkušeností. To bude klíčkové pro potvrzení jejich schopností, které ukázali už ve své první kompletní sezoně na nejnáročnějších rally na světě."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?