Kýžený přestup do továrního auta neklapnul, ale Robert Kubica zůstává v MS v rally i pro příští rok. Polák pojede s Fordem Fiesta RS WRC italského týmu A Style všech 13 soutěží kalendáře.
Robertu Kubicovi se s pomocí jeho dlouholetého sponzora, společnosti Lotos, podařilo připravit i na příští rok plný program ve WRC. Polák ale už nepojede s autem M-Sportu, ale s Fiestou RS WRC italského týmu A Style.
"Poté, co jsem zanalyzoval svoji situaci, jsem se rozhodl zůstat ve WRC. Tam pro sebe stále vidím největší výzvu," řekl Robert Kubica, který prý s Citroën Racingem nejednal o možnosti továrního angažmá, ale jen o možných startech jako privátní jezdec. Polák ale připustil, že v říjnu zvažoval možnost návratu na okruhy.
Příští rok italský dodavatel pneumatik, Pirelli, výrazně navýší svoje angažmá v MS v rally. Kromě již dříve avizovaného Lorenza Bertelliho pojede na gumách Pirelli také Polák Kubica. Nedávno na středomořské Sardinii proběhly testy.
Kubica k rozhodnutí ještě dodal: "Zabralo mi to delší čas, než jsem se rozhodl, ale nebyl jsem pod žádným tlakem. Chtěl jsem si tím být jistý a nechtěl jsem spěchat. Ještě přijdou nějaké další nové věci, ale oznámím je později."
Tiskové prohlášení vydal také management Kubicy: "Robert a Maciek znají všech 13 světových soutěží. Ačkoliv jdou do této výzvy z pokorou, tak je jejich cílem konzistentnost a získání dalších zkušeností. To bude klíčkové pro potvrzení jejich schopností, které ukázali už ve své první kompletní sezoně na nejnáročnějších rally na světě."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.