Kýžený přestup do továrního auta neklapnul, ale Robert Kubica zůstává v MS v rally i pro příští rok. Polák pojede s Fordem Fiesta RS WRC italského týmu A Style všech 13 soutěží kalendáře.
Robertu Kubicovi se s pomocí jeho dlouholetého sponzora, společnosti Lotos, podařilo připravit i na příští rok plný program ve WRC. Polák ale už nepojede s autem M-Sportu, ale s Fiestou RS WRC italského týmu A Style.
"Poté, co jsem zanalyzoval svoji situaci, jsem se rozhodl zůstat ve WRC. Tam pro sebe stále vidím největší výzvu," řekl Robert Kubica, který prý s Citroën Racingem nejednal o možnosti továrního angažmá, ale jen o možných startech jako privátní jezdec. Polák ale připustil, že v říjnu zvažoval možnost návratu na okruhy.
Příští rok italský dodavatel pneumatik, Pirelli, výrazně navýší svoje angažmá v MS v rally. Kromě již dříve avizovaného Lorenza Bertelliho pojede na gumách Pirelli také Polák Kubica. Nedávno na středomořské Sardinii proběhly testy.
Kubica k rozhodnutí ještě dodal: "Zabralo mi to delší čas, než jsem se rozhodl, ale nebyl jsem pod žádným tlakem. Chtěl jsem si tím být jistý a nechtěl jsem spěchat. Ještě přijdou nějaké další nové věci, ale oznámím je později."
Tiskové prohlášení vydal také management Kubicy: "Robert a Maciek znají všech 13 světových soutěží. Ačkoliv jdou do této výzvy z pokorou, tak je jejich cílem konzistentnost a získání dalších zkušeností. To bude klíčkové pro potvrzení jejich schopností, které ukázali už ve své první kompletní sezoně na nejnáročnějších rally na světě."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.