Může to být spekulace, může to být pravda. Nicméně z Itálie dnes přišla zpráva, že by měl Robert Kubica mířit k Citroënu, kde by jej doplnil Petter Solberg.
Společně by startovali v týmu PH-Sport na pneumatikách Pirelli. Italská značka by měla tento projekt podpořit. O Kubicově přestupu k Citroënu se hovořilo již v době Rally Wales GB. Minulý týden pak Polák oznámil, že ve WRC chce zůstat, ale za určitých podmínek. Kubica tým PH Sport zná ze sezony 2013, kdy spolu vyhráli titul ve WRC2.
Petter Solberg s Citroënem jezdil ve svém privátním týmu a vždy za ním stál norský importér francouzských vozů. Také v rallycrossu jeho speciál vycházel z modelu DS 3. Nor se navíc nechal slyšet, že by se do WRC rád vrátil.
Pirelli se do MS po odmlce vloni vrátilo, sezonu zahájilo jako dodavatel několika jezdcům do WRC2, v průběhu sezony s jejich produkty jeli s WRC Henning Solberg, Ken Block nebo Martin Prokop. Značka by tím výrazně zvýšila svoji přítomnost ve WRC. Tým by nasazoval dvě DS 3 WRC, celý projekt má být těsně před dokončením.
Tím by se navíc vyřešil tradiční problém Francouzů. Jejich tovární tým je totiž pevně spjat se sponzorstvím Totalu a také Citroën vždy, když to bylo možné, využíval francouzské pneumatiky Michelin. Tento tým by sponzoroval Lotos a používal by gumy Pirelli. Navíc se dá předpokládat, že i Bertelli pojede ve své premiérové sezoně s WRC na italských gumách.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.