Mads Ostberg bude i v příštím roce jezdit za tovární Citroën. Francouzský tým to dnes oznámil veřejnosti. Pro Nora to znamená druhou sezonu s vozem DS 3 WRC.
Pomyslný závod a s ním spousta spekulací týkající se druhého místa v továrním týmu Citroën pro příští rok je u konce. Mads Ostberg byl dnes oficiálně potvrzen jako kolega Krise Meeka i pro příští rok a pojede s druhou DS3 WRC na všech 13 soutěžích.
"Za poslední měsíce jsem si užil spoustu zábavy. Hodně jsem se toho naučil a cítím, že jsem se stal lepším jezdcem," říká Mads Ostberg, který přiznal, že svůj jezdecký styl musel přizpůsobit vozu DS 3 WRC. "Pro DS 3 jsem přizpůsobil svůj jezdecký styl. Práce, kterou jsem do toho dal, mi umožila objevit nové techniky a ty mi pomohly dostat jednodušeji správný grip na určitých površích a za určitých podmínek.
Těchto zkušeností bych chtěl v příštím roce využít a už se těším na vylepšení, kterých bylo na autě dosaženo. Díky práci, která byla v minulé sezoně odvedena, a novinkám, které testujeme a potvrdíme si je během zimy, bych chtěl bych být v pozici, abych mohl bojovat o vítězství a to co možná nejčastěji."
Šéf týmu, Yves Matton, dodává: "Se svými 27 lety je Mads jedním z nejzkušenějších jezdců v šampionátu. Během jeho první sezony s DS 3 WRC jsme rozpoznali jeho potenciál a on předvedl silné výkony, ačkoliv měl v průběhu sezony několikrát smůlu. Získal 108 bodů a jeho pátá pozice v šampionátu mezi jezdci reflektuje investici. Bude schopen stavět na jeho první sezoně s DS 3 WRC a už zkraje roku 2015 bude perfektně obeznámený s autem i týmem. Stejně jako u Krise [Meeka] je naším cílem začít teď sklízet ovoce naší práce."
Nicméně na úvodním podniku roku v Monte Carlu nebude Mads Ostberg sbírat body pro tým. Citroën Racing totiž nominoval na body pro tým Krise Meeka a Sébastiena Loeba. První šancí zabojovat pro tým s modifikovanou DS 3 WRC tak bude mít Nor na soutěži ve Švédsku.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?