Citroën oznamuje druhého jezdce - je jím Mads Ostberg

Ostberg, Mads
Ostberg, Mads, foto: Citroën Racing
iM2 4. prosince 2014 17:19
Sdílej:

Mads Ostberg bude i v příštím roce jezdit za tovární Citroën. Francouzský tým to dnes oznámil veřejnosti. Pro Nora to znamená druhou sezonu s vozem DS 3 WRC.

Pomyslný závod a s ním spousta spekulací týkající se druhého místa v továrním týmu Citroën pro příští rok je u konce. Mads Ostberg byl dnes oficiálně potvrzen jako kolega Krise Meeka i pro příští rok a pojede s druhou DS3 WRC na všech 13 soutěžích. 

"Za poslední měsíce jsem si užil spoustu zábavy. Hodně jsem se toho naučil a cítím, že jsem se stal lepším jezdcem," říká Mads Ostberg, který přiznal, že svůj jezdecký styl musel přizpůsobit vozu DS 3 WRC. "Pro DS 3 jsem přizpůsobil svůj jezdecký styl. Práce, kterou jsem do toho dal, mi umožila objevit nové techniky a ty mi pomohly dostat jednodušeji správný grip na určitých površích a za určitých podmínek.

Těchto zkušeností bych chtěl v příštím roce využít a už se těším na vylepšení, kterých bylo na autě dosaženo. Díky práci, která byla v minulé sezoně odvedena, a novinkám, které testujeme a potvrdíme si je během zimy, bych chtěl bych být v pozici, abych mohl bojovat o vítězství a to co možná nejčastěji."

Šéf týmu, Yves Matton, dodává: "Se svými 27 lety je Mads jedním z nejzkušenějších jezdců v šampionátu. Během jeho první sezony s DS 3 WRC jsme rozpoznali jeho potenciál a on předvedl silné výkony, ačkoliv měl v průběhu sezony několikrát smůlu. Získal 108 bodů a jeho pátá pozice v šampionátu mezi jezdci reflektuje investici. Bude schopen stavět na jeho první sezoně s DS 3 WRC a už zkraje roku 2015 bude perfektně obeznámený s autem i týmem. Stejně jako u Krise [Meeka] je naším cílem začít teď sklízet ovoce naší práce."

Nicméně na úvodním podniku roku v Monte Carlu nebude Mads Ostberg sbírat body pro tým. Citroën Racing totiž nominoval na body pro tým Krise Meeka a Sébastiena Loeba. První šancí zabojovat pro tým s modifikovanou DS 3 WRC tak bude mít Nor na soutěži ve Švédsku. 

Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.