Mads Ostberg bude i v příštím roce jezdit za tovární Citroën. Francouzský tým to dnes oznámil veřejnosti. Pro Nora to znamená druhou sezonu s vozem DS 3 WRC.
Pomyslný závod a s ním spousta spekulací týkající se druhého místa v továrním týmu Citroën pro příští rok je u konce. Mads Ostberg byl dnes oficiálně potvrzen jako kolega Krise Meeka i pro příští rok a pojede s druhou DS3 WRC na všech 13 soutěžích.
"Za poslední měsíce jsem si užil spoustu zábavy. Hodně jsem se toho naučil a cítím, že jsem se stal lepším jezdcem," říká Mads Ostberg, který přiznal, že svůj jezdecký styl musel přizpůsobit vozu DS 3 WRC. "Pro DS 3 jsem přizpůsobil svůj jezdecký styl. Práce, kterou jsem do toho dal, mi umožila objevit nové techniky a ty mi pomohly dostat jednodušeji správný grip na určitých površích a za určitých podmínek.
Těchto zkušeností bych chtěl v příštím roce využít a už se těším na vylepšení, kterých bylo na autě dosaženo. Díky práci, která byla v minulé sezoně odvedena, a novinkám, které testujeme a potvrdíme si je během zimy, bych chtěl bych být v pozici, abych mohl bojovat o vítězství a to co možná nejčastěji."
Šéf týmu, Yves Matton, dodává: "Se svými 27 lety je Mads jedním z nejzkušenějších jezdců v šampionátu. Během jeho první sezony s DS 3 WRC jsme rozpoznali jeho potenciál a on předvedl silné výkony, ačkoliv měl v průběhu sezony několikrát smůlu. Získal 108 bodů a jeho pátá pozice v šampionátu mezi jezdci reflektuje investici. Bude schopen stavět na jeho první sezoně s DS 3 WRC a už zkraje roku 2015 bude perfektně obeznámený s autem i týmem. Stejně jako u Krise [Meeka] je naším cílem začít teď sklízet ovoce naší práce."
Nicméně na úvodním podniku roku v Monte Carlu nebude Mads Ostberg sbírat body pro tým. Citroën Racing totiž nominoval na body pro tým Krise Meeka a Sébastiena Loeba. První šancí zabojovat pro tým s modifikovanou DS 3 WRC tak bude mít Nor na soutěži ve Švédsku.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?