Novozélanďan Hayden Paddon je prý velice blízko potvrzení rozšířeného programu ve WRC na rok 2015.
Produkční mistr světa z roku 2011 letos absolvuje první ucelenější program s vozem WRC v MS - konkrétně v týmu Hyundai N. Ve Walesu jede šestou soutěž s tímto týmem. Ve Španělsku Novozélanďan poprvé vyhrál test MS a jeho neustále se lepšící výkony ho držely v souboji o tovární sedačku u Hyundai pro sezonu 2015.
Jenže tým potvrdil na toto místo (i když jen na 10 soutěží) Daniho Sorda. Hayden Paddon ale ve Walesu řekl, že ve WRC bude jezdit i příští rok: "Určitě budeme v MS i příští rok, ale ještě musíme vyjednat spoustu detailů," píše server wrc.com.
"Nebude to kompletní sezona, protože určitě nepojedeme Rally Monte Carlo. Naším cílem je pokusit se odjet všechny šotolinové soutěže. Ještě jsme ale nic neuzavřeli, takže pokračujeme v jednáních." Má se za to, že Paddon jedná s Hyundai ale i s M-Sportem.
Kromě Hyundai má Paddon jednat i s M-Sportem
"Preferoval bych zůstat u Hyundai, ale mám i jiné možnosti. Snad budu schopný něco oznámit v příštích týdnech. To bych to [smlouvu] chtěl dostat na papír," zakončil Hayden.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?