Novozélanďan Hayden Paddon je prý velice blízko potvrzení rozšířeného programu ve WRC na rok 2015.
Produkční mistr světa z roku 2011 letos absolvuje první ucelenější program s vozem WRC v MS - konkrétně v týmu Hyundai N. Ve Walesu jede šestou soutěž s tímto týmem. Ve Španělsku Novozélanďan poprvé vyhrál test MS a jeho neustále se lepšící výkony ho držely v souboji o tovární sedačku u Hyundai pro sezonu 2015.
Jenže tým potvrdil na toto místo (i když jen na 10 soutěží) Daniho Sorda. Hayden Paddon ale ve Walesu řekl, že ve WRC bude jezdit i příští rok: "Určitě budeme v MS i příští rok, ale ještě musíme vyjednat spoustu detailů," píše server wrc.com.
"Nebude to kompletní sezona, protože určitě nepojedeme Rally Monte Carlo. Naším cílem je pokusit se odjet všechny šotolinové soutěže. Ještě jsme ale nic neuzavřeli, takže pokračujeme v jednáních." Má se za to, že Paddon jedná s Hyundai ale i s M-Sportem.
Kromě Hyundai má Paddon jednat i s M-Sportem
"Preferoval bych zůstat u Hyundai, ale mám i jiné možnosti. Snad budu schopný něco oznámit v příštích týdnech. To bych to [smlouvu] chtěl dostat na papír," zakončil Hayden.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?