Novozélanďan Hayden Paddon je prý velice blízko potvrzení rozšířeného programu ve WRC na rok 2015.
Produkční mistr světa z roku 2011 letos absolvuje první ucelenější program s vozem WRC v MS - konkrétně v týmu Hyundai N. Ve Walesu jede šestou soutěž s tímto týmem. Ve Španělsku Novozélanďan poprvé vyhrál test MS a jeho neustále se lepšící výkony ho držely v souboji o tovární sedačku u Hyundai pro sezonu 2015.
Jenže tým potvrdil na toto místo (i když jen na 10 soutěží) Daniho Sorda. Hayden Paddon ale ve Walesu řekl, že ve WRC bude jezdit i příští rok: "Určitě budeme v MS i příští rok, ale ještě musíme vyjednat spoustu detailů," píše server wrc.com.
"Nebude to kompletní sezona, protože určitě nepojedeme Rally Monte Carlo. Naším cílem je pokusit se odjet všechny šotolinové soutěže. Ještě jsme ale nic neuzavřeli, takže pokračujeme v jednáních." Má se za to, že Paddon jedná s Hyundai ale i s M-Sportem.
Kromě Hyundai má Paddon jednat i s M-Sportem
"Preferoval bych zůstat u Hyundai, ale mám i jiné možnosti. Snad budu schopný něco oznámit v příštích týdnech. To bych to [smlouvu] chtěl dostat na papír," zakončil Hayden.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?