Tato informace sice ještě není oficiální, avšak francouzský server autonews-magazine.com informuje o tom, že Robert Kubica bude příští rok jezdit s Citroënem DS3 WRC týmu PH Sport. Francouzi mají mít tyto informace z dobře informovaného zdroje přímo z Walesu.
Po jedné sezoně u M-Sportu by se tedy Polák vrátil k Citroënu. Jeho sponzorem by měl zůstat Lotos, který jej sponzoruje od jeho začátků ve WRC. Před letošní sezonou však rivalita mezi Lotosem a Totalem, dlouholetým partnerem francouzského týmu, znemožnila pokračování Roberta Kubici u Francouzů. Co se tedy teď změnilo?
Kubica s Citroënem DS3 RRC získal v roce 2013 titul mistra WRC2, tehdy se o jeho program staral tým PH Sport. A v tom je právě podstata věci. Kubica by příští rok neměl jet za oficiální tým Citroënu, ale opět v týmu PH Sport.
Skvělou zprávou je, že by tento zákaznický tým neměl jet pouze s jedním vozem, ale na vybraných soutěžích by měl nasadit dva vozy. Ve druhém by měl sedět Yuriy Protasov, který letos v druhé polovině sezony zanechal programu ve WRC2 a začal sbírat zkušenosti s WRC. S Fordem Fiesta RS WRC od M-Sportu jel v Německu, Francii a Španělsku.
Doplní Kubicu na vybraných soutěžích i Protasov?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?