Mohl by to být trhák hned na start sezony 2015. Citroën a Sébastien Loeb si údajně pohrávají se startem na Rally Monte Carlo.
Na začátku října jsme se málem dočkali návratu Sébastiena Loeba do WRC - psali jsme v tomto článku, včetně důvodů, proč z toho nakonec sešlo. Start v domácí soutěži se sice neuskutečnil, avšak debata o možném startu není definitivně smetena ze stolu.
S manželkou Séverine pojede devitinásobný mistr světa Rally du Var (27. - 30. listopadu). Tento start by mohl posloužit jako test Citroënu DS3 WRC, se kterým by pak odjel i Rally Monte Carlo. Podle zpráv serveru ‚Motorsport aktuell‘ jednájí Citroën a Loeb o startu na Monte Carlu. Údajně má být pro tento start nadchnutý hlavně Daniel Elena, dlouholetý navigátor Loeba.
Při posledním startu v Monaku Loeb porazil Ogiera na VW a vyhrál
Také značka DS, která vystřídala Citroën, by se touto akcí mohla dostat do velkého povědomí. Navíc pro Loeba neplatí omezení co se týče testů, a tak by se na monacký start mohl precizně připravit.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?