Sébastien Ogier v předvečer Francouzské rally smetl ze stolu veškeré spekulace o změně týmu a naopak si položil otázku, proč by měl opouštět tolik úspěšný tým Volkswagen? Dle jeho názoru by to byla hloupost.
Sébastien Ogier bude, s největší pravděpodobností, jezdit i příští rok za tovární tým Volkswagen a zřejmě bude usilovat i o svůj další titul. "Byl bych hloupý, kdybych změnil tým," nechal se ve Francii slyšet jezdec. "Jsem v nejlepším týmu a povedlo se mi v něm naplnit můj sen o titulu mistra světa. Společnou historii jsme začli psát před třemi roky a museli vše od začátku vyvinout."
"Vloni byl boj o titul překvapivý. Letošní sezona je opět velmi dobrým rokem pro Volkswagen. Není tedy důvod pro změnu [týmu]." Spekulace o přestupu k Hyundai se objevily v důsledku toho, že Volkswagen zatím stále oficiálně nepotvrdil své jezdce.
"Vím, že zatím ještě nejsme tak daleko, abychom to potvrdili. Je to ale otázka času. Brzy bychom se měli dočkat oficiálního potvrzení," říká Francouz. Teď je tedy řada na šéfovi VW pro motorsport, Jostu Capitovi, aby potvrdil své jezdce: "To dělá šéf týmu," zakončil mistr světa. Ten do týmu přišel po sezoně 2011, v roce 2012 vyvíjel Polo R WRC.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.