Mikko Hirvonen stál letos na podium zatím jen jednou a spekulace o jeho možném konci v MS neutichají. Teď Fin bojuje o svoji budoucnost a v Austrálii se chce ukázat.
Samotný Malcolm Wilson pochybuje o motivaci svého svěřence: "Myslím, že Mikko ztratil zábavu z jízdy. Ale bez ní nepřijdou žádné dobré výsledky," pronesl šéf M-Sportu po Finské Rally, na které se Mikko také moc nepředvedl.
To Mikko Hirvonen vidí situaci samozřejmě jinak: "Nechci říkat, že mě ježdění už nebaví - užívám si ho, ale rád bych bojoval o TOP umístění a byl blíže špičce. Ale hoši od VW se starají o určitou frustraci," řekl Fin pro wrc.com.
V uplynulých týdnech se objevila zpráva, že M-Sport s Mikkem angažmá neprodlouží a že jezdec díky chybějící nabídce od jiného týmu skončí ve WRC. 34letý Fin tak do Austrálie míří pořádně motivovaný: "V Německu jsem byl, stejně jako ve Finsku, na mnoha místech opravdu spokojený se svou jízdou. Myslel jsem si, že jsme blízko tomu, abychom z auta dostali vše. Ale z různých důvodů se mi to nedařilo po celý čas. V Austrálii se budu snažit z auta dostat to nejlepší. To je vše, co můžu dělat."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.