Mikko Hirvonen stál letos na podium zatím jen jednou a spekulace o jeho možném konci v MS neutichají. Teď Fin bojuje o svoji budoucnost a v Austrálii se chce ukázat.
Samotný Malcolm Wilson pochybuje o motivaci svého svěřence: "Myslím, že Mikko ztratil zábavu z jízdy. Ale bez ní nepřijdou žádné dobré výsledky," pronesl šéf M-Sportu po Finské Rally, na které se Mikko také moc nepředvedl.
To Mikko Hirvonen vidí situaci samozřejmě jinak: "Nechci říkat, že mě ježdění už nebaví - užívám si ho, ale rád bych bojoval o TOP umístění a byl blíže špičce. Ale hoši od VW se starají o určitou frustraci," řekl Fin pro wrc.com.
V uplynulých týdnech se objevila zpráva, že M-Sport s Mikkem angažmá neprodlouží a že jezdec díky chybějící nabídce od jiného týmu skončí ve WRC. 34letý Fin tak do Austrálie míří pořádně motivovaný: "V Německu jsem byl, stejně jako ve Finsku, na mnoha místech opravdu spokojený se svou jízdou. Myslel jsem si, že jsme blízko tomu, abychom z auta dostali vše. Ale z různých důvodů se mi to nedařilo po celý čas. V Austrálii se budu snažit z auta dostat to nejlepší. To je vše, co můžu dělat."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?