Mikko Hirvonen stál letos na podium zatím jen jednou a spekulace o jeho možném konci v MS neutichají. Teď Fin bojuje o svoji budoucnost a v Austrálii se chce ukázat.
Samotný Malcolm Wilson pochybuje o motivaci svého svěřence: "Myslím, že Mikko ztratil zábavu z jízdy. Ale bez ní nepřijdou žádné dobré výsledky," pronesl šéf M-Sportu po Finské Rally, na které se Mikko také moc nepředvedl.
To Mikko Hirvonen vidí situaci samozřejmě jinak: "Nechci říkat, že mě ježdění už nebaví - užívám si ho, ale rád bych bojoval o TOP umístění a byl blíže špičce. Ale hoši od VW se starají o určitou frustraci," řekl Fin pro wrc.com.
V uplynulých týdnech se objevila zpráva, že M-Sport s Mikkem angažmá neprodlouží a že jezdec díky chybějící nabídce od jiného týmu skončí ve WRC. 34letý Fin tak do Austrálie míří pořádně motivovaný: "V Německu jsem byl, stejně jako ve Finsku, na mnoha místech opravdu spokojený se svou jízdou. Myslel jsem si, že jsme blízko tomu, abychom z auta dostali vše. Ale z různých důvodů se mi to nedařilo po celý čas. V Austrálii se budu snažit z auta dostat to nejlepší. To je vše, co můžu dělat."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?