Robert Kubica připouští, že jeho výlet mimo trať v páteční etapě mohlo zapříčinit zranění jeho pravé ruky. Navíc to není poprvé, kdy se to takto stalo.
Polák v pátek sklouzl mimo trať, odkud ho dostrkali zpět až diváci. "Přijeli jsme tam [do místa nehody] moc rychle, ale to nebyl ten problém, chyběl nám dostatečný úhel natočení kol. Uvědomil jsem si to a zkusil ještě něco udělat, ale s mým zraněním to bylo těžké.
Nevím přesně, jak se to stalo, prostě jsem jen cítil, že řízení šlo ztuha. Není to poprvé, co se stalo. Možná jsem byl až moc uvolněný, těžko říct," popisuje Robert Kubica. V sobotu Polák vyhrál dva měřené testy, avšak v neděli ráno musel ze soutěže pro technickou závodu u svého Fordu Fiesta RS WRC odstoupit.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?