Robert Kubica připouští, že jeho výlet mimo trať v páteční etapě mohlo zapříčinit zranění jeho pravé ruky. Navíc to není poprvé, kdy se to takto stalo.
Polák v pátek sklouzl mimo trať, odkud ho dostrkali zpět až diváci. "Přijeli jsme tam [do místa nehody] moc rychle, ale to nebyl ten problém, chyběl nám dostatečný úhel natočení kol. Uvědomil jsem si to a zkusil ještě něco udělat, ale s mým zraněním to bylo těžké.
Nevím přesně, jak se to stalo, prostě jsem jen cítil, že řízení šlo ztuha. Není to poprvé, co se stalo. Možná jsem byl až moc uvolněný, těžko říct," popisuje Robert Kubica. V sobotu Polák vyhrál dva měřené testy, avšak v neděli ráno musel ze soutěže pro technickou závodu u svého Fordu Fiesta RS WRC odstoupit.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?