Na 19. rychlostní zkoušce se již Mads Ostberg nepředstavil. Jeho Citroën DS3 WRC musel zůstat v servisu po tvrdém nárazu na kámen ve stopě, který způsobil poškození rámu.
Mads Ostberg RZ18 dokončil ve 4. čase a říkal: "Cítil jsem, že jedu na této zkoušce dobře, ale ve stopě jsem trefil velký kámen při brždění. Zpomalil jsem, protože jsem si myslel, že mám defekt, ten jsme ale neměli. Na malém kousku jsme ztratili několik vteřin.
Měli jsme smůlu, protože jsme trefili ten kámen, ale štěstí, protože jsme neměli defekt." To ale ještě Nor nevěděl, že náraz nevydržel ochranný rám jeho vozu. Vítěz jednoho závodu WRC (Portugalsko 2012) byl v hezkém souboji o čtvrté místo s Mikkelsenem a Hirvonenem.
Zajímavou paralelu nabízí vzpomínka na loňský rok, kdy Ostberg dojel třetí za svým tehdejším týmovým kolegou Neuvillem. Oba jeli na Fordu týmu M-Sportu. Letos jeden jede za Citroën a druhý za Hyundai, ale oba museli odstoupit pro poškozený rám.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?