Meeke a Ostberg musí na následujících třech soutěžích zabojovat o místa

Citroen Total Abu Dhabi WRT
Citroen Total Abu Dhabi WRT, foto: Citroën Racing
iM2 31. července 2014 16:41
Sdílej:

Jezdci továrního Citroënu, Kris Meeke a Mads Ostberg, budou mít tři následující soutěže World Rally Championshipu na to, aby zabojovali o svá místa pro příští rok.

Šéf týmu Citroën, Yves Matton, řekl, že nebude činit žádná rozhodnutí ohledně jezdecké sestavy jeho týmu pro příští rok před koncem zářiové Australské rally. "Plánem pro první polovinu roku pro Krise i Madse vždy bylo poznat auto a získat zkušenosti a až odstartujeme do druhé poloviny roku, tak se budou muset začít snažit získávat nějaké výsledky. Musím jim dát minimálně tři rally, než začnu uvažovat o dalším roce. Budou mít Finsko, Německo a Austrálii a pak uvidíme," řekl Matton pro Autosport.

Kris Meeke má se všem třemi soutěžemi zkušenosti a s metodou hodnocení nemá dle svých slov žádný problém. "Nebudu stále rozebírat, co by mohlo nebo nemohlo přijít v následujících třech soutěžích. Už od začátku sezony říkám, že znalosti budou vždy velkým faktorem a já měl o soutěžích ze začátku sezony velmi malé znalosti. Teď to ale bude jiné, jdeme do soutěží, které jsem už v minulosti jel a to bude dělat velký rozdíl."

Zatímco Matton bude od teď už od svých jezdců chtít vidět výsledky, tak si zkraje sezony moc dobře uvědomoval Meekovi relativně slabé zkušenosti s WRC, když jezdec odjel pouze 16 světových soutěží v autě nejvyšší specifikace. Co tedy od Severního Ira o tomto víkendu očekává? "Myslím, že Kris se bude schopen dobře ukázat na zkouškách, které jel už vloni, a možná ne až tak moc na těch, které nezná. Nežádáme ho o nějaký špičkový výsledek, ale mohl by na některých zkouškách trochu ukázat, co v něm je."

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.