Po svém dominantním vítězství při ojedinělém startu v Itálii uvažuje Robert Kubica o dalších startech mimo MS. Jde mu hlavně o sběr zkušeností.
V rámci přípravy na další soutěže kalendáře by mohl Robert Kubica odjet další soutěže mimo WRC. Polák o minulém víkendu s Fordem Fiesta RS WRC na asfaltové rally v Itálli dominoval. Tým A-Style, který mu na tuto soutěž připravoval vůz, by rád odjel s Polskou hvězdou i další soutěže. Před Rally del Casentino nejel Kubica na suchém asfaltu od loňského podzimu.
Vítěz dvou letošních soutěží je přesvědčen, že by mu další kilometry měly jenom pomoci: "Určitě je pro mě výhodou, kdybych jel více soutěží. Bude ale těžké před Německem odjet ještě jednu rally, ale A-Style mi rád půjčí na další soutěže auto. Záleží ale na časových a finančních možnostech. Pokud by se ale příležitost objevila, pak bych jel rád. Jakákoliv rally je lepší než test.
Jen při opravdové soutěži si děláte rozpis. A pak jej v soutěži ověříte. Vím, co můžu od Německa očekávát. Vím také, že jsem díky této rally [Rally del Casentino] zlepšil svůj rozpis." I přes silný výkon v Itálii nechce Kubica dělat nějaké předpovědi pro asfaltové soutěže v Německu, Francii a Itálii: "Je těžké říci, co letos od těchto soutěží očekávat.
K mokrému asfaltu přidal Robert minulý víkend zkušenosti i se suchým asfaltem
Kdyby se jela soutěž v Itálii, bylo by to o něčem jiném. Vím, na čem musím pracovat, co musím zlepšit. Upřímně řečeno, už pár měsíců mám dobrou náladu. Sice pořád dělám chyby, ale u některých incidentů jsem měl pech! Musím počkat, než nasbírám zkušenosti. Díky nim přijde i spolehlivost a vše se pohne správným směrem."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?