Po svém dominantním vítězství při ojedinělém startu v Itálii uvažuje Robert Kubica o dalších startech mimo MS. Jde mu hlavně o sběr zkušeností.
V rámci přípravy na další soutěže kalendáře by mohl Robert Kubica odjet další soutěže mimo WRC. Polák o minulém víkendu s Fordem Fiesta RS WRC na asfaltové rally v Itálli dominoval. Tým A-Style, který mu na tuto soutěž připravoval vůz, by rád odjel s Polskou hvězdou i další soutěže. Před Rally del Casentino nejel Kubica na suchém asfaltu od loňského podzimu.
Vítěz dvou letošních soutěží je přesvědčen, že by mu další kilometry měly jenom pomoci: "Určitě je pro mě výhodou, kdybych jel více soutěží. Bude ale těžké před Německem odjet ještě jednu rally, ale A-Style mi rád půjčí na další soutěže auto. Záleží ale na časových a finančních možnostech. Pokud by se ale příležitost objevila, pak bych jel rád. Jakákoliv rally je lepší než test.
Jen při opravdové soutěži si děláte rozpis. A pak jej v soutěži ověříte. Vím, co můžu od Německa očekávát. Vím také, že jsem díky této rally [Rally del Casentino] zlepšil svůj rozpis." I přes silný výkon v Itálii nechce Kubica dělat nějaké předpovědi pro asfaltové soutěže v Německu, Francii a Itálii: "Je těžké říci, co letos od těchto soutěží očekávat.
K mokrému asfaltu přidal Robert minulý víkend zkušenosti i se suchým asfaltem
Kdyby se jela soutěž v Itálii, bylo by to o něčem jiném. Vím, na čem musím pracovat, co musím zlepšit. Upřímně řečeno, už pár měsíců mám dobrou náladu. Sice pořád dělám chyby, ale u některých incidentů jsem měl pech! Musím počkat, než nasbírám zkušenosti. Díky nim přijde i spolehlivost a vše se pohne správným směrem."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?