Po svém dominantním vítězství při ojedinělém startu v Itálii uvažuje Robert Kubica o dalších startech mimo MS. Jde mu hlavně o sběr zkušeností.
V rámci přípravy na další soutěže kalendáře by mohl Robert Kubica odjet další soutěže mimo WRC. Polák o minulém víkendu s Fordem Fiesta RS WRC na asfaltové rally v Itálli dominoval. Tým A-Style, který mu na tuto soutěž připravoval vůz, by rád odjel s Polskou hvězdou i další soutěže. Před Rally del Casentino nejel Kubica na suchém asfaltu od loňského podzimu.
Vítěz dvou letošních soutěží je přesvědčen, že by mu další kilometry měly jenom pomoci: "Určitě je pro mě výhodou, kdybych jel více soutěží. Bude ale těžké před Německem odjet ještě jednu rally, ale A-Style mi rád půjčí na další soutěže auto. Záleží ale na časových a finančních možnostech. Pokud by se ale příležitost objevila, pak bych jel rád. Jakákoliv rally je lepší než test.
Jen při opravdové soutěži si děláte rozpis. A pak jej v soutěži ověříte. Vím, co můžu od Německa očekávát. Vím také, že jsem díky této rally [Rally del Casentino] zlepšil svůj rozpis." I přes silný výkon v Itálii nechce Kubica dělat nějaké předpovědi pro asfaltové soutěže v Německu, Francii a Itálii: "Je těžké říci, co letos od těchto soutěží očekávat.
K mokrému asfaltu přidal Robert minulý víkend zkušenosti i se suchým asfaltem
Kdyby se jela soutěž v Itálii, bylo by to o něčem jiném. Vím, na čem musím pracovat, co musím zlepšit. Upřímně řečeno, už pár měsíců mám dobrou náladu. Sice pořád dělám chyby, ale u některých incidentů jsem měl pech! Musím počkat, než nasbírám zkušenosti. Díky nim přijde i spolehlivost a vše se pohne správným směrem."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?