Kimi Räikkönen by se mohl již brzy vrátit do WRC, konkrétně po skončení smlouvy s Ferrari. Ta vyprší na konci sezony 2015.
Kimi Räikkönen se do F1 vrátil po dvouletém působení ve WRC v roce 2012. Tehdy se domluvil s Lotusem, u kterého závodil dvě sezony a získal dvě vítězství. Před letošní sezonou se vrátil do Ferrari, kde v roce 2009 skončil svoji první část kariéry v F1, když odešel do rally.
Jenže v sezoně se mu zatím nedaří, před VC Velké Británie má na svém kontě jen 19 bodů, jeho kolega, Fernando Alonso, už posbíral bodů 79. Räikkönenovi vyprší smlouva s Ferrari po sezoně 2015. Britský Autosport se ho v rámci závodního víkendu na ostrovech zeptal, co bude následovat po vypršení smlouvy.
"Už jsem zkoušel hodně věcí a nemyslím si, že by mi mohly škodit při F1. Vždy, když zkoušíte nové věci, tak se učíte. Týmy se ale bojí, že bychom se mohli zranit. V minulosti, když jsem byl u Ferrari [2007-2009], tak jsem mohl jezdit rally. Pro nás i fanoušky by bylo skvělé, kdybychom mohli dělat tyto věci," říká 34 letý jezdec.
Kimi v roce 2011 v Německu
Räikkönen v roce 2009 odjel 4 soutěže s Fiatem Abarth Grade Punto S2000, v roce 2010 již seděl v Citroënu C4 WRC Juniorského týmu Citroën (15 závodů). V roce 2011 pak jezdil za svůj tým ICE 1 Racing s Citroënem DS3 WRC, jenže postupně jeho zájem o pokračování v MS vyprchal a převážila chuť vrátit se do F1, a tak odjel jen 9 soutěží. Výzvou pro Kimiho při jeho návratu by mohlo být změření sil s Robertem Kubicou, se kterým se z F1 velmi dobře zná.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?