Kimi Räikkönen by se mohl již brzy vrátit do WRC, konkrétně po skončení smlouvy s Ferrari. Ta vyprší na konci sezony 2015.
Kimi Räikkönen se do F1 vrátil po dvouletém působení ve WRC v roce 2012. Tehdy se domluvil s Lotusem, u kterého závodil dvě sezony a získal dvě vítězství. Před letošní sezonou se vrátil do Ferrari, kde v roce 2009 skončil svoji první část kariéry v F1, když odešel do rally.
Jenže v sezoně se mu zatím nedaří, před VC Velké Británie má na svém kontě jen 19 bodů, jeho kolega, Fernando Alonso, už posbíral bodů 79. Räikkönenovi vyprší smlouva s Ferrari po sezoně 2015. Britský Autosport se ho v rámci závodního víkendu na ostrovech zeptal, co bude následovat po vypršení smlouvy.
"Už jsem zkoušel hodně věcí a nemyslím si, že by mi mohly škodit při F1. Vždy, když zkoušíte nové věci, tak se učíte. Týmy se ale bojí, že bychom se mohli zranit. V minulosti, když jsem byl u Ferrari [2007-2009], tak jsem mohl jezdit rally. Pro nás i fanoušky by bylo skvělé, kdybychom mohli dělat tyto věci," říká 34 letý jezdec.
Kimi v roce 2011 v Německu
Räikkönen v roce 2009 odjel 4 soutěže s Fiatem Abarth Grade Punto S2000, v roce 2010 již seděl v Citroënu C4 WRC Juniorského týmu Citroën (15 závodů). V roce 2011 pak jezdil za svůj tým ICE 1 Racing s Citroënem DS3 WRC, jenže postupně jeho zájem o pokračování v MS vyprchal a převážila chuť vrátit se do F1, a tak odjel jen 9 soutěží. Výzvou pro Kimiho při jeho návratu by mohlo být změření sil s Robertem Kubicou, se kterým se z F1 velmi dobře zná.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?