Volkswagen se hlásí k rally - představenstvo značky se dnes rozhodlo prodloužit svoje angažmá v MS v rally. Tým má program zajištěn do konce roku 2019.
Pozitivní signál pro další značky, případně pro ty, které váhají se vstupem do MS (Toyota). Volkswagen se rozhodl již dnes prodloužit svůj program v MS v automobilových soutěžích až do konce sezony 2019. "MS v rally je pro značku jako je Volkswagen velmi dobrým prostředím. Před globálním publikem můžeme ukázat spolehlivost, efektivitu a dynamiku našich vozidel," říká člen představenstva odpovědný za vývoj Dr. Heinz-Jakob Neußer.
"WRC se orientuje na techniku sériových vozů jako žádné jiné mistrovství, závodí se také v reálných podmínkách, které nejlépe simulují běžné situace, ve kterých se naši zákazníci po celém světě denně pohybují. Tento sport navíc poutá miliony lidí. Úzké spojení mezi sériovým a sportovním vývojem, souboj s našimi rivaly a velký potenciál zhodnocení vedlo Volkswagen k tomu, že se chceme ve WRC dlouhodobě angažovat," pokračuje Neußer.
Původně byl plán Volkswagenu tříletý, tedy od sezony 2013 do sezony 2015. Teď představenstvo rozhodlo o dalším čtyřletém prodloužení. "Rozhodnutí představenstva, že se značka Volkswagen bude ve WRC angažovat až do roku 2019, nás činí pyšnými. Takto dlouhodobý program Volkswagen ještě nikdy neměl," říká Jost Capito, šéf závodního týmu.
"Tato důvěra je pro náš celý tým velkou motivací v žádném případě neusnout na vavřínech, ale dále vášnivě, odhodlaně a v plném nasazení ukázat, že budeme ve WRC dlouhodobě úspěšní. Předpokladem pro úspěch šampionátu je optimalizovaný TV formát, který udělá MS v rally ještě atraktivnější pro širokou veřejnost. Pokračujeme v tom, aby se promotér společně s výrobci postaral o výrazný vzestup mediálního dosahu."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.