Volkswagen prodlužuje program v MS do konce roku 2019!

Ogier, Sebastien - Ingrassia, Julien
Ogier, Sebastien - Ingrassia, Julien, foto: Joel Martin, RallyZone.cz
iM2 10. června 2014 20:04
Sdílej:

Volkswagen se hlásí k rally - představenstvo značky se dnes rozhodlo prodloužit svoje angažmá v MS v rally. Tým má program zajištěn do konce roku 2019.

Pozitivní signál pro další značky, případně pro ty, které váhají se vstupem do MS (Toyota). Volkswagen se rozhodl již dnes prodloužit svůj program v MS v automobilových soutěžích až do konce sezony 2019. "MS v rally je pro značku jako je Volkswagen velmi dobrým prostředím. Před globálním publikem můžeme ukázat spolehlivost, efektivitu a dynamiku našich vozidel," říká člen představenstva odpovědný za vývoj Dr. Heinz-Jakob Neußer.

"WRC se orientuje na techniku sériových vozů jako žádné jiné mistrovství, závodí se také v reálných podmínkách, které nejlépe simulují běžné situace, ve kterých se naši zákazníci po celém světě denně pohybují. Tento sport navíc poutá miliony lidí. Úzké spojení mezi sériovým a sportovním vývojem, souboj s našimi rivaly a velký potenciál zhodnocení vedlo Volkswagen k tomu, že se chceme ve WRC dlouhodobě angažovat," pokračuje Neußer.

Původně byl plán Volkswagenu tříletý, tedy od sezony 2013 do sezony 2015. Teď představenstvo rozhodlo o dalším čtyřletém prodloužení. "Rozhodnutí představenstva, že se značka Volkswagen bude ve WRC angažovat až do roku 2019, nás činí pyšnými. Takto dlouhodobý program Volkswagen ještě nikdy neměl," říká Jost Capito, šéf závodního týmu.

"Tato důvěra je pro náš celý tým velkou motivací v žádném případě neusnout na vavřínech, ale dále vášnivě, odhodlaně a v plném nasazení ukázat, že budeme ve WRC dlouhodobě úspěšní. Předpokladem pro úspěch šampionátu je optimalizovaný TV formát, který udělá MS v rally ještě atraktivnější pro širokou veřejnost. Pokračujeme v tom, aby se promotér společně s výrobci postaral o výrazný vzestup mediálního dosahu."

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.