Bývalý pilot F1, Robert Kubica, se na víkendovou Rally Sardegna velmi těší a doufá ve velkou podporu místních fanoušků. Vloni zde slavil vítězství ve třídě WRC2.
Robert Kubica jede na šestý díl šampionátu WRC s extra motivací. V Argentině dojel poprvé v této sezoně do cíle bez problémů a hned z toho bylo 6. místo. Po prvních bodech s vozem WRC chce na Sardinii dojet opět do cíle.
"Sardinie je rally, kterou jsem vloni v rámci kategorie WRC2 dokázal poznat. Můj cíl ale zůstává stejný, chci se pokusit tuto soutěž dokončit. To znamená, že musím minimalizovat všechny chyby," uvědomuje si Polák.
"Všechny testy jsou dost technické a horní povrch tratí písčitý, takže to dost klouže. Zkoušky jsou dost rychlé, ale také úzké. Je tedy třeba precizní jízda. V zatáčkách je třeba jet co nejrychleji a zůstat v ideální linii. Na Sardinii opravdu není prostor pro chyby."
Robert vloni na cestě za vítězstvím v rámci WRC2
Mimo to Robert doufá v jedno velké plus, jak sám prozrazuje: "Během časů v motokárách jsem strávil v Itálii opravdu hodně času. Takže bych měl mít na Sardnii více fanoušků než obvykle. Stejně jako každá soutěž WRC, bude se jednat o obtížnou rally, a tak nehodlám změnit svůj přístup z Argentiny."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?