Bývalý pilot F1, Robert Kubica, se na víkendovou Rally Sardegna velmi těší a doufá ve velkou podporu místních fanoušků. Vloni zde slavil vítězství ve třídě WRC2.
Robert Kubica jede na šestý díl šampionátu WRC s extra motivací. V Argentině dojel poprvé v této sezoně do cíle bez problémů a hned z toho bylo 6. místo. Po prvních bodech s vozem WRC chce na Sardinii dojet opět do cíle.
"Sardinie je rally, kterou jsem vloni v rámci kategorie WRC2 dokázal poznat. Můj cíl ale zůstává stejný, chci se pokusit tuto soutěž dokončit. To znamená, že musím minimalizovat všechny chyby," uvědomuje si Polák.
"Všechny testy jsou dost technické a horní povrch tratí písčitý, takže to dost klouže. Zkoušky jsou dost rychlé, ale také úzké. Je tedy třeba precizní jízda. V zatáčkách je třeba jet co nejrychleji a zůstat v ideální linii. Na Sardinii opravdu není prostor pro chyby."
Robert vloni na cestě za vítězstvím v rámci WRC2
Mimo to Robert doufá v jedno velké plus, jak sám prozrazuje: "Během časů v motokárách jsem strávil v Itálii opravdu hodně času. Takže bych měl mít na Sardnii více fanoušků než obvykle. Stejně jako každá soutěž WRC, bude se jednat o obtížnou rally, a tak nehodlám změnit svůj přístup z Argentiny."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?