Bývalý pilot F1, Robert Kubica, se na víkendovou Rally Sardegna velmi těší a doufá ve velkou podporu místních fanoušků. Vloni zde slavil vítězství ve třídě WRC2.
Robert Kubica jede na šestý díl šampionátu WRC s extra motivací. V Argentině dojel poprvé v této sezoně do cíle bez problémů a hned z toho bylo 6. místo. Po prvních bodech s vozem WRC chce na Sardinii dojet opět do cíle.
"Sardinie je rally, kterou jsem vloni v rámci kategorie WRC2 dokázal poznat. Můj cíl ale zůstává stejný, chci se pokusit tuto soutěž dokončit. To znamená, že musím minimalizovat všechny chyby," uvědomuje si Polák.
"Všechny testy jsou dost technické a horní povrch tratí písčitý, takže to dost klouže. Zkoušky jsou dost rychlé, ale také úzké. Je tedy třeba precizní jízda. V zatáčkách je třeba jet co nejrychleji a zůstat v ideální linii. Na Sardinii opravdu není prostor pro chyby."
Robert vloni na cestě za vítězstvím v rámci WRC2
Mimo to Robert doufá v jedno velké plus, jak sám prozrazuje: "Během časů v motokárách jsem strávil v Itálii opravdu hodně času. Takže bych měl mít na Sardnii více fanoušků než obvykle. Stejně jako každá soutěž WRC, bude se jednat o obtížnou rally, a tak nehodlám změnit svůj přístup z Argentiny."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.