I přes díky technice ne zrovna povedený start do svého angažmá u Hyundai by Španěl rád u týmu pokračoval i v příštím roce.
Loňský vítěz Rally Deutschland byl prvním jezdcem, který zajel s novou i20 WRC nejrychlejší čas na RZ a také se ujal vedení v nějaké soutěži MS - bylo tomu v Portugalsku. Na druhou stranu se mu nepodařilo dojet do cíle na žádné ze tří soutěží, kterých se letos zúčastnil. Za jeho odstoupeními v Monte Carlu, Argentině i Portugalsku stál vždy technický problém.
Neočekává se, že by se Sordo ještě posadil do auta na nějaké soutěži před letošním srpnovým Německem, kde bude obhajovat výhru. Dle jeho slov na něj ale dělají dojem ambice a schopnost jeho týmu: "V autě se cítím opravdu pohodlně. Základy jsou dobré. Možná potřebujeme trochu více síly a vychytat drobné problémy, které nám nedovolují dojíždět rally, ale auto je opravdu dobré."
"Tým má před sebou skvělou budoucnost a já jsem přesvědčen, že příští rok bude Hyundai dělat skvělé věci. Chtěl bych, aby se mnou znovu počítali, protože vidím obrovský potenciál." My jen dodejme, že Dani Sordo je jen jedním z šesti smluvních jezdců Hyundai, ale smlouvu na příští rok má pouze Thierry Neuville.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.