Sordo by rád zůstal u Hyundai

rally sweden
rally sweden, foto: Citroën Sport
iM2 30. května 2014 22:15
Sdílej:

I přes díky technice ne zrovna povedený start do svého angažmá u Hyundai by Španěl rád u týmu pokračoval i v příštím roce.

Loňský vítěz Rally Deutschland byl prvním jezdcem, který zajel s novou i20 WRC nejrychlejší čas na RZ a také se ujal vedení v nějaké soutěži MS - bylo tomu v Portugalsku. Na druhou stranu se mu nepodařilo dojet do cíle na žádné ze tří soutěží, kterých se letos zúčastnil. Za jeho odstoupeními v Monte Carlu, Argentině i Portugalsku stál vždy technický problém. 

Neočekává se, že by se Sordo ještě posadil do auta na nějaké soutěži před letošním srpnovým Německem, kde bude obhajovat výhru. Dle jeho slov na něj ale dělají dojem ambice a schopnost jeho týmu: "V autě se cítím opravdu pohodlně. Základy jsou dobré. Možná potřebujeme trochu více síly a vychytat drobné problémy, které nám nedovolují dojíždět rally, ale auto je opravdu dobré." 

"Tým má před sebou skvělou budoucnost a já jsem přesvědčen, že příští rok bude Hyundai dělat skvělé věci. Chtěl bych, aby se mnou znovu počítali, protože vidím obrovský potenciál." My jen dodejme, že Dani Sordo je jen jedním z šesti smluvních jezdců Hyundai, ale smlouvu na příští rok má pouze Thierry Neuville.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.