I přes díky technice ne zrovna povedený start do svého angažmá u Hyundai by Španěl rád u týmu pokračoval i v příštím roce.
Loňský vítěz Rally Deutschland byl prvním jezdcem, který zajel s novou i20 WRC nejrychlejší čas na RZ a také se ujal vedení v nějaké soutěži MS - bylo tomu v Portugalsku. Na druhou stranu se mu nepodařilo dojet do cíle na žádné ze tří soutěží, kterých se letos zúčastnil. Za jeho odstoupeními v Monte Carlu, Argentině i Portugalsku stál vždy technický problém.
Neočekává se, že by se Sordo ještě posadil do auta na nějaké soutěži před letošním srpnovým Německem, kde bude obhajovat výhru. Dle jeho slov na něj ale dělají dojem ambice a schopnost jeho týmu: "V autě se cítím opravdu pohodlně. Základy jsou dobré. Možná potřebujeme trochu více síly a vychytat drobné problémy, které nám nedovolují dojíždět rally, ale auto je opravdu dobré."
"Tým má před sebou skvělou budoucnost a já jsem přesvědčen, že příští rok bude Hyundai dělat skvělé věci. Chtěl bych, aby se mnou znovu počítali, protože vidím obrovský potenciál." My jen dodejme, že Dani Sordo je jen jedním z šesti smluvních jezdců Hyundai, ale smlouvu na příští rok má pouze Thierry Neuville.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.