Sébastien Ogier sice ještě nevzdal souboj o vítězství v Argentině se svým týmovým kolegou, Jari-Matti Latvalou, ale potvrdil, že smazat téměř třicetivteřinový náskok Fina bude velmi obtížné.
Jezdci továrního týmu Volkswagen si jedou svoji vlastní soutěž. Náskok před zbytkem jezdců je obrovský. Zajímavé ale je, že na čele je Latvala, namísto Ogiera. Bývalý tovární jezdec Fordu vstupoval do dnešní etapy s náskokem 17 vteřin - dnes vyhrál tři zkoušky a jednou byl druhý, takže svůj náskok téměř zdvojnásobil.
Sébastien Ogier se dopoledne potýkal s měkčími pneumatikami a vyjetými kolejemi. Francouz ocenil rychlost svého kolegy, avšak v poledním servise ještě stále odmítal vzdát souboj o vítězství: "Musím uznat, že dnes ráno odvedl vážně skvělou práci. Zvláště na druhé zkoušce sekce byl hodně rychlý. Pro nás to nebylo špatné, ale byli jsme trošku pomalí."
"Pro nás druhé místo není špatné. Pokud by rally takto dopadla, nebylo by to žádné velké drama. Byl by to další dobrý výsledek. To ale neznamená, že se vzdávám, do cíle je ještě daleko, může se stát hodně věcí. Ale pokud Jari-Matti bude pokračovat v těchto výkonech, tak bude těžké jej chytit.
Ogier preferuje hladší a rychlé zkoušky, což mimo jiné dokázal vítězstvím ve Finsku
Podmínky na trati byly horší, než jsem čekal. Tratě byly hodně poškozené od aut před námi a byly vyjeté hluboké koleje. Necítil jsem se na to jet jako šílený naplno. Tohle nejsou podmínky, které si užívám. Má raději čisté a rychlé tratě, kde je to jenom o řízení. Zde musíte být hodně agresivní a v hlubokém písku dost riskujete poškození pneumatik."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.