Ogier: Bude těžké Latvalu dohnat

Ogier, Sebastien - Ingrassia, Julien
Ogier, Sebastien - Ingrassia, Julien, foto: Joel Martin, RallyZone.cz
iM2 10. května 2014 22:58
Sdílej:

Sébastien Ogier sice ještě nevzdal souboj o vítězství v Argentině se svým týmovým kolegou, Jari-Matti Latvalou, ale potvrdil, že smazat téměř třicetivteřinový náskok Fina bude velmi obtížné.

Jezdci továrního týmu Volkswagen si jedou svoji vlastní soutěž. Náskok před zbytkem jezdců je obrovský. Zajímavé ale je, že na čele je Latvala, namísto Ogiera. Bývalý tovární jezdec Fordu vstupoval do dnešní etapy s náskokem 17 vteřin - dnes vyhrál tři zkoušky a jednou byl druhý, takže svůj náskok téměř zdvojnásobil.

Sébastien Ogier se dopoledne potýkal s měkčími pneumatikami a vyjetými kolejemi. Francouz ocenil rychlost svého kolegy, avšak v poledním servise ještě stále odmítal vzdát souboj o vítězství: "Musím uznat, že dnes ráno odvedl vážně skvělou práci. Zvláště na druhé zkoušce sekce byl hodně rychlý. Pro nás to nebylo špatné, ale byli jsme trošku pomalí."

"Pro nás druhé místo není špatné. Pokud by rally takto dopadla, nebylo by to žádné velké drama. Byl by to další dobrý výsledek. To ale neznamená, že se vzdávám, do cíle je ještě daleko, může se stát hodně věcí. Ale pokud Jari-Matti bude pokračovat v těchto výkonech, tak bude těžké jej chytit. 

Ogier preferuje hladší a rychlé zkoušky, což mimo jiné dokázal vítězstvím ve Finsku

Podmínky na trati byly horší, než jsem čekal. Tratě byly hodně poškozené od aut před námi a byly vyjeté hluboké koleje. Necítil jsem se na to jet jako šílený naplno. Tohle nejsou podmínky, které si užívám. Má raději čisté a rychlé tratě, kde je to jenom o řízení. Zde musíte být hodně agresivní a v hlubokém písku dost riskujete poškození pneumatik."

Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.