Meeke: Jsem na dně jako nikdy předtím

Hirvonen, Mikko - Lehtinen, Jarmo
Hirvonen, Mikko - Lehtinen, Jarmo, foto: Joel Martin, RallyZone.cz
iM2 12. dubna 2014 21:48
Sdílej:

Kris Meeke se nechal slyšet, že ho nehoda v Rally de Portugal hluboce zasáhla. Podle jezdce to dokonce zatím nikdy horší nebylo. Severní Ir teď chce bezpodmínečně přijít na příčiny jeho letošních nehod.

Kris Meeke viní ze své nehody na RZ7 nevhodně napsaný rozpis. Jezdec Citroënu špatně odhadl nájezdovou rychlost do jedné ze zatáček a havaroval. To byla další rána v jeho první kompletní sezoně za tým Citroën. Přitom rok začal tak dobře, na Mote Carlu vybojoval třetí místo, ale v dalších třech soutěžích vždy havaroval (v Mexiku dokonce hned dvakrát).

"Ano, asi mě to srazilo nejníž, jak jsem kdy byl. Musím ale opět zvednou ruce. Moc se snažím využít této příležitosti - a to se mi momentálně nedaří. Potřebujeme velký restart a posunout se vpřed. Není to z nedostatku snahy. Snažím se opravdu moc a i přípravě dávám fakt hodně. Možná musím zkusit jinou cestu," říká jezdec.

Meeke připouští, že část problémů může způsobovat tlak, který na sebe sám vytváří. Jezdec chce ukázat rychlost, avšak zároveň dojíždět do cíle: "Pracoval jsem tvrdě pro tuto příležitost, za ta léta jsem tomu dal hodně. Jsem odhodlaný z ní ziskat maximum. Je těžké najít vhodnou rovnováhu."

Monte Carlo je zatím jediná povedená soutěž letošního roku

"Když se podíváte do historie, tak je spousta jezdců, kteří ve své první sezoně měli problémy s nalezením této rovnováhy. Musím si tím projít a snad se mi podaří dát všechno dohromady." Na Meekea teď čeká Rally Argentina, teprve druhá soutěž roku, kterou z minulosti zná: "Hned od začátku mi bylo jasné, že Švédsko, Mexiko a Portugalsko - soutěže, které jsem neznal - budou těžké. 

Ukázalo se, že byly nesmírně obtížné. Od teď už jsem ale každou další rally alespoň jednou jel. Doufám, že mi tato znalost soutěží pomůže dostat se do dobrého rytmu."

Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.