Mads Ostberg v Mexické Rally předvedl velice slušné vystoupení, které trochu zkalil pouze jeho výpadek, nicméně před ním i po něm dokázal zajíždět špičkové časy.
Mads Ostberg si u Citroënu zvykl poměrně rychle. V Mexiku svou rychlostí dokázal, že po představení na švédském "sněhu" i na šotolině patří mezi špičku WRC. V pátek dopoledne soutěž dokonce vedl, pak se sice propadl na druhé místo, nicméně z pátku na sobotu přenocovával na druhé pozici na dostřel vedoucímu Sébastienu Ogierovi. Nicméně hned v první sobotní RZ chyboval a šel z trati.
Při nehodě poškodil zavěšení a na přejezdu k další RZ musel vzdát. "Můj rozpis neseděl. Nebrzdil jsem dostatečně tvrdě, a tak jsem najel až moc rychle do zatáčky. Na výjezdu jsme pak trefili svah," říká Mads Ostberg. Po průjezdu cílem se se svým spolujezdcem, Jonasem Anderssonem, snažili problém opravit, což se jim ale nepodařilo.
Vloni hájili Mads Ostberg i Thierry Neuville barvy M-Sportu, letos oba dva tým změnili
V neděli se ale díky pravidlům Rally2 mohl do soutěže vrátit a začal opět vystrkovat drápky. Na nejdelší zkoušce soutěže Guanajuatito měřící takřka 56 km zajel nejrychlejší čas. Celkem v Mexiku vyhrál Ogier pět měřených úseků a v cíli mu patřila devátá příčka. "Z této rally si toho můžeme odnést hodně pozitivního. Každopádně jsme byli dostatečně rychlí a ukázali jsme, že můžeme jet tempo těch nejlepších posádek. Poslední etapa nám dala možnost připravit se na nadcházející soutěže."
"Když si odmyslím tu nepovedenou zatáčku, tak to byla dobrá rally. Jsem rád, že jsem rally mohl zakončit s několika nejrychlejšími časy a jsem přesvědčen, že jsem se o tomto víkendu zlepšil. Máme teď dobrý základ, na kterém můžeme na testech pro Portugalsko stavět."
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?