Ostberg: Ukázali jsme, že můžeme jet tempo těch nejlepších

Ostberg, Mads
Ostberg, Mads, foto: Joel Martin, RallyZone.cz
iM2 12. března 2014 16:24
Sdílej:

Mads Ostberg v Mexické Rally předvedl velice slušné vystoupení, které trochu zkalil pouze jeho výpadek, nicméně před ním i po něm dokázal zajíždět špičkové časy.

Mads Ostberg si u Citroënu zvykl poměrně rychle. V Mexiku svou rychlostí dokázal, že po představení na švédském "sněhu" i na šotolině patří mezi špičku WRC. V pátek dopoledne soutěž dokonce vedl, pak se sice propadl na druhé místo, nicméně z pátku na sobotu přenocovával na druhé pozici na dostřel vedoucímu Sébastienu Ogierovi. Nicméně hned v první sobotní RZ chyboval a šel z trati. 

Při nehodě poškodil zavěšení a na přejezdu k další RZ musel vzdát. "Můj rozpis neseděl. Nebrzdil jsem dostatečně tvrdě, a tak jsem najel až moc rychle do zatáčky. Na výjezdu jsme pak trefili svah," říká Mads Ostberg. Po průjezdu cílem se se svým spolujezdcem, Jonasem Anderssonem, snažili problém opravit, což se jim ale nepodařilo. 

Vloni hájili Mads Ostberg i Thierry Neuville barvy M-Sportu, letos oba dva tým změnili

V neděli se ale díky pravidlům Rally2 mohl do soutěže vrátit a začal opět vystrkovat drápky. Na nejdelší zkoušce soutěže Guanajuatito měřící takřka 56 km zajel nejrychlejší čas. Celkem v Mexiku vyhrál Ogier pět měřených úseků a v cíli mu patřila devátá příčka. "Z této rally si toho můžeme odnést hodně pozitivního. Každopádně jsme byli dostatečně rychlí a ukázali jsme, že můžeme jet tempo těch nejlepších posádek. Poslední etapa nám dala možnost připravit se na nadcházející soutěže."

"Když si odmyslím tu nepovedenou zatáčku, tak to byla dobrá rally. Jsem rád, že jsem rally mohl zakončit s několika nejrychlejšími časy a jsem přesvědčen, že jsem se o tomto víkendu zlepšil. Máme teď dobrý základ, na kterém můžeme na testech pro Portugalsko stavět."

Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.