Mads Ostberg viní špatný rozpis za nehodu, která jej stála možnost bojovat v Mexiké rally o stupně vítězů. Nor poškodil svůj Citroën poté, co se mu auto sklouzlo v jedné ze zatáček až moc ze široka. Levá zadní část auta narazila na břeh, který zničil zavěšení.
"Vlastně jsme najeli moc rychle do jedné zatáčky. Naše rychlost byla špatná. Upřímně nevím, jak jsem mohl takovou chybu udělat. Tuhle zkoušku už jsem jel několikrát, takže by se to nemělo stávat. Chyba ale nepřišla z toho, že bychom na to tlačili až přes hranu," lituje chyby Mads Ostberg.
"Snažil jsem se [situaci zvládnout], ale hned jak jsme přejeli přes horizont, tak mi bylo jasné, že se do té zatáčky nemůžeme vejít. Zničli jsme levou zadní část auta. Na přejezdu jsme se to snažili opravit pomocí popruhů, ale nedrželo to. Nakonec to prasklo definitivně před startem zkoušky. Opět jsme to opravili, ale nevešli jsme se do časového limitu. Pak už jsme nemohli odstartovat."
Podobnost s loňskem se vyloženě nabízí
Jen dodejme zajímavou paralelu - i v roce 2013 Mads odstoupil z druhého místa a i tehdy stíhal vedoucího Sébastiena Ogiera. Tehdejší jezdec Fordu navíc auto, stejně jako letos, zničil také na RZ Ibarrilla a odstoupil na přejezdu k RZ Otates. Vloni však stál za definitivní stopkou alternátor, letos zničené zavěšení...
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?