Série nehod v podání Roberta Kubici pokračuje. Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, je ale i tak pevně přesvědčen, že Polák bude mít na špičku, doporučuje mu nový přístup.
Pro Kubicu to v Mexiku nevypadalo vůbec špatně. Na šotolinových cestách měl šanci prokázat, že patří mezi světovou špičku. Nicméně nehoda na páteční divácké speciálce se postarala o první čmouhu na jeho vystoupení. V sobotu ráno ale přišla další chyba a poté, co trefil kámen, skončil opět na střeše a tato soutěž pro něj předčasně skončila.
"Byla to pro mě rally plná zklamání. Druhá nehoda se stala, když jsem najel až moc rychle do zatáčky, která byla přes horizont. Myslím ale také, že můj rozpis nebyl úplně dostatečný," říká Robert Kubica.
Jak na situaci nahlíží šéf M-Sportu, Malcolm Wilson? "Je opravdu škoda, že Robert ztratil možný TOP výsledek. Jsem ale absolutně přesvědčen o tom, že se Robertovi začne dařit. Ve druhé polovině roku očekáváme výrazné pokroky, především na asfaltových soutěžích. Teď se ale musíme podívat na současné problémy."
První etapa na Monte Carlu byla nejsvětlejším momentem účinkování ve voze WRC - jinak Robert Kubica ve 4 soutěžích 8krát havaroval...
Wilson už s Kubicou možné další kroky řešil. Jednou z možností je angažmá specialisty, který by se o Roberta staral: "Protože má Robert tak málo zkušeností s rallysportem, mohli bychom angažovat bývalého spolujezdce nebo jezdce, který má zkušenosti a rozumí věci."
Šéf M-Sportu také navrhuje odlišný přístup k soutěžím: "Robert mi sám řekl, že všechny zkoušky jede, jako by byl ještě na okruzích. Ještě musí pochopit koncept soutěží MS."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?