Série nehod v podání Roberta Kubici pokračuje. Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, je ale i tak pevně přesvědčen, že Polák bude mít na špičku, doporučuje mu nový přístup.
Pro Kubicu to v Mexiku nevypadalo vůbec špatně. Na šotolinových cestách měl šanci prokázat, že patří mezi světovou špičku. Nicméně nehoda na páteční divácké speciálce se postarala o první čmouhu na jeho vystoupení. V sobotu ráno ale přišla další chyba a poté, co trefil kámen, skončil opět na střeše a tato soutěž pro něj předčasně skončila.
"Byla to pro mě rally plná zklamání. Druhá nehoda se stala, když jsem najel až moc rychle do zatáčky, která byla přes horizont. Myslím ale také, že můj rozpis nebyl úplně dostatečný," říká Robert Kubica.
Jak na situaci nahlíží šéf M-Sportu, Malcolm Wilson? "Je opravdu škoda, že Robert ztratil možný TOP výsledek. Jsem ale absolutně přesvědčen o tom, že se Robertovi začne dařit. Ve druhé polovině roku očekáváme výrazné pokroky, především na asfaltových soutěžích. Teď se ale musíme podívat na současné problémy."
První etapa na Monte Carlu byla nejsvětlejším momentem účinkování ve voze WRC - jinak Robert Kubica ve 4 soutěžích 8krát havaroval...
Wilson už s Kubicou možné další kroky řešil. Jednou z možností je angažmá specialisty, který by se o Roberta staral: "Protože má Robert tak málo zkušeností s rallysportem, mohli bychom angažovat bývalého spolujezdce nebo jezdce, který má zkušenosti a rozumí věci."
Šéf M-Sportu také navrhuje odlišný přístup k soutěžím: "Robert mi sám řekl, že všechny zkoušky jede, jako by byl ještě na okruzích. Ještě musí pochopit koncept soutěží MS."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?