Nováček na Mexiké rally, Robert Kubica, se v dnešní etapě vrátí do soutěže. Včera na předposledním testu, divácké speciálce, poslal auto přes střechu.
Bývalý jezdec Formule 1 byl na skvělém čtvrtém místě, když v úvodním průjezdu diváckou zkouškou v Léonu poslal svoji Fiestu RS WRC týmu M-Sport přes střechu. Auto bylo sice rychle zpátky na kolech, ale poškození v pravé zadní části auta a fakt, že Polák neprojel první RZ, ho donutilo odstoupit.
"S naší jízdou jsem byl opravdu spokojený. Měli jsme našlápnuté na velmi dobrý výsledek, takže je opravdu velké zklamání zakončit den tímto způsobem. Neriskovali jsme, jeli jsme jen vlastní tempo a podle našeho plánu," říká Robert Kubica, který s Volvem havaroval již během seznamovacích jízd.
Už vloni zaujal Robert svoji rychlostí na šotolině
"Hodně jsme se toho během prvního dne naučili a naše rychlost se zlepšovala. I proto mě velmi mrzí, že jsme takto dopadli." V sobotu bude jezdec pokračovat, po první etapě je 9.: "Do cíle je ještě dlouhá cesta. Našim cílem je získat co možná nejvíc zkušeností. V tom budeme v sobotu pokračovat."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?