Šéf Citroënu, Yves Matton, souhlasil s podporou pro Sébastiena Chardonneta v příští sezoně v seriálu WRC2. Francouz vyhrál v letošním roce Citroën Top Driver.
Chráněnec Daniela Eleny dostává odměnou od Citroënu 6 kompletně zaplacených startů ve WRC2 s vozem Citroën DS3 R5 v příštím roce. Yves Matton serveru MAXRALLY řekl: "Jméno Sébastien má ve WRC velmi dobrý zvuk. Už jsme měli dva a můžeme mít třetího. Doufám, že to [starty ve WRC2] pro něj bude dobré."
"Pokračuje krok za krokem a v příštím roce jej čeká předstupeň WRC - kategorie WRC2. Tato úroveň už je obtížná, ale má za sebou skvělou sezonu. Je dost chytrým na to, aby si s takovou příležitostí poradil. Ví, že na některých rallych musí získat pouze body - třeba jako tomu bylo ve Walesu, ale jinde zase pojede na vítězství.
Je velmi rychlý, to prokázal, ale je také důležité, že je inteligentní. Příští rok jej čeká velká výzva - soutěžení s vozem kategorie R5. Už vloni ve Francii s vozem WRC prokázal, že dokáže odvést dobrou práci. Věřím, že příští rok podá skvělé výkony," zakončil šéf Citroënu pro motorsport.
Kromě 6 startů ve WRC2 se Chardonnet začlení do testovacího programu Citroënu: "Bude testovat s R5 ale začleníme jej i do dalších projektů Citroënu. Bude jedním z našich oficiálních testovacích jezdců," potvrzuje Matton.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?