Dostalo se nám oficiální potvrzení dřívějších spekulací o tom, že Robert Kubica pojede soutěže Wales Rally s Citroënem DS3 WRC.
Titul ve WRC2 Robert ještě nezískal, nicméně už mu k tomu moc nechybí. Ve Španělsku mu k definitivní jistotě stačí dojet na druhém místě, a tak se začal řešit jeho start ve Walesu. Tam se na start postaví za volantem Citroënu DS3 WRC.
"Tento start v továrním autě je pro mě skvělou příležitostí, ale také enormní výzvou. Rally ve Velké Británii nepatřila původně do mého programu, o to jsem tedy šťastnější, že si jí budu moci vyzkoušet," říká Robert Kubica. U Citroënu doufají, že ve spolupráci s Polákem budou pokračovat i příští rok a chtějí mu dát odpovídající nabídku. Nakonec už samotný start ve Walesu by mohl znamenat začátek spolupráce s polo továrním týmem Abú Dhabí. I Robert se nedávno vyjádřil, že chce v roce 2014 startovat v nejvyšší lize, jinak si pohrává s myšlenkou návratu na okruhy.
"Když jsem mluvil s Robertem, tak jsme byli jednotní v tom, že v případě titulu ve WRC2 by měl vystoupat ještě o stupeň výše. Šampionát sice ještě nevyhrál, ale i kdyby se mu to ve Španělsku nepodařilo, tak má za sebou úspěšnou sezonu," říká týmový šéf Yves Matton. Tímto oznámením tak musí na svůj možný start za volantem DS3 WRC ve Walesu zřejmě zapomenout Kris Meeke, který doufá, že by se pro něj u Citroënu mohlo najít místo pro příští rok. Nicméně po jeho výkonu v Austrálii jeho šance zřejmě výrazně poklesly.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?