Dostalo se nám oficiální potvrzení dřívějších spekulací o tom, že Robert Kubica pojede soutěže Wales Rally s Citroënem DS3 WRC.
Titul ve WRC2 Robert ještě nezískal, nicméně už mu k tomu moc nechybí. Ve Španělsku mu k definitivní jistotě stačí dojet na druhém místě, a tak se začal řešit jeho start ve Walesu. Tam se na start postaví za volantem Citroënu DS3 WRC.
"Tento start v továrním autě je pro mě skvělou příležitostí, ale také enormní výzvou. Rally ve Velké Británii nepatřila původně do mého programu, o to jsem tedy šťastnější, že si jí budu moci vyzkoušet," říká Robert Kubica. U Citroënu doufají, že ve spolupráci s Polákem budou pokračovat i příští rok a chtějí mu dát odpovídající nabídku. Nakonec už samotný start ve Walesu by mohl znamenat začátek spolupráce s polo továrním týmem Abú Dhabí. I Robert se nedávno vyjádřil, že chce v roce 2014 startovat v nejvyšší lize, jinak si pohrává s myšlenkou návratu na okruhy.
"Když jsem mluvil s Robertem, tak jsme byli jednotní v tom, že v případě titulu ve WRC2 by měl vystoupat ještě o stupeň výše. Šampionát sice ještě nevyhrál, ale i kdyby se mu to ve Španělsku nepodařilo, tak má za sebou úspěšnou sezonu," říká týmový šéf Yves Matton. Tímto oznámením tak musí na svůj možný start za volantem DS3 WRC ve Walesu zřejmě zapomenout Kris Meeke, který doufá, že by se pro něj u Citroënu mohlo najít místo pro příští rok. Nicméně po jeho výkonu v Austrálii jeho šance zřejmě výrazně poklesly.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?