Kimi Räikkönen poskytl rozhovor, ve kterém hovoří o své touze i nadále jezdit rally. Fin jezdil ve WRC v letech 2010 a 2011, v roce 2009 absolvoval pár soutěží 'na zaučenou'.
Kimi Räikkönen do rally odešel po sezoně 2009, F1 už ho nenaplňovala a hledal novou výzvu. Tu nalezl v automobilových soutěžích, avšak po dvou letech dostal opět touhu jezdit F1, a tak se vrátil. Mezitím jezdil s vozy Citroën WRC (C4 a DS3).
"Stále bych rád jezdil rallye zároveň s F1. Nemyslím si, že by na tom bylo něco škodlivého. Znám důvody, proč to nechtějí lidem dovolit, protože došlo k jednomu špatnému zážitku, ale nehodu můžete mít kdekoliv i na normálních cestách.
Užívám si to – je to tak odlišný a obtížný sport. A dobrá zábava. Nevím, jestli mi to pomohlo, ale rozhodně mi to neuškodilo. Není to tak jednoduché, ale určitě bych to rád zkusil znovu – snad co nejdříve. Ale záleží na mnoha věcech," říká Kimi Räikkönen.
První rok v MS jel Kimi za Juniorský tým Citroënu, druhý už pak ve svém soukromém týmu Ice One Racing. Nejlépe se současný jezdec Lotusu umístil při Rally v Turecku v roce 2010 - tehdy byl 5.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?