Kimi Räikkönen poskytl rozhovor, ve kterém hovoří o své touze i nadále jezdit rally. Fin jezdil ve WRC v letech 2010 a 2011, v roce 2009 absolvoval pár soutěží 'na zaučenou'.
Kimi Räikkönen do rally odešel po sezoně 2009, F1 už ho nenaplňovala a hledal novou výzvu. Tu nalezl v automobilových soutěžích, avšak po dvou letech dostal opět touhu jezdit F1, a tak se vrátil. Mezitím jezdil s vozy Citroën WRC (C4 a DS3).
"Stále bych rád jezdil rallye zároveň s F1. Nemyslím si, že by na tom bylo něco škodlivého. Znám důvody, proč to nechtějí lidem dovolit, protože došlo k jednomu špatnému zážitku, ale nehodu můžete mít kdekoliv i na normálních cestách.
Užívám si to – je to tak odlišný a obtížný sport. A dobrá zábava. Nevím, jestli mi to pomohlo, ale rozhodně mi to neuškodilo. Není to tak jednoduché, ale určitě bych to rád zkusil znovu – snad co nejdříve. Ale záleží na mnoha věcech," říká Kimi Räikkönen.
První rok v MS jel Kimi za Juniorský tým Citroënu, druhý už pak ve svém soukromém týmu Ice One Racing. Nejlépe se současný jezdec Lotusu umístil při Rally v Turecku v roce 2010 - tehdy byl 5.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.