Kimi Räikkönen poskytl rozhovor, ve kterém hovoří o své touze i nadále jezdit rally. Fin jezdil ve WRC v letech 2010 a 2011, v roce 2009 absolvoval pár soutěží 'na zaučenou'.
Kimi Räikkönen do rally odešel po sezoně 2009, F1 už ho nenaplňovala a hledal novou výzvu. Tu nalezl v automobilových soutěžích, avšak po dvou letech dostal opět touhu jezdit F1, a tak se vrátil. Mezitím jezdil s vozy Citroën WRC (C4 a DS3).
"Stále bych rád jezdil rallye zároveň s F1. Nemyslím si, že by na tom bylo něco škodlivého. Znám důvody, proč to nechtějí lidem dovolit, protože došlo k jednomu špatnému zážitku, ale nehodu můžete mít kdekoliv i na normálních cestách.
Užívám si to – je to tak odlišný a obtížný sport. A dobrá zábava. Nevím, jestli mi to pomohlo, ale rozhodně mi to neuškodilo. Není to tak jednoduché, ale určitě bych to rád zkusil znovu – snad co nejdříve. Ale záleží na mnoha věcech," říká Kimi Räikkönen.
První rok v MS jel Kimi za Juniorský tým Citroënu, druhý už pak ve svém soukromém týmu Ice One Racing. Nejlépe se současný jezdec Lotusu umístil při Rally v Turecku v roce 2010 - tehdy byl 5.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?